Microsoft забравили какво трябва да представлява Halo

0
26

Началникът на Microsoft Game Studios Phil Spencer призна в интервю за OXM UK, че компанията е „изгубила нишката“, за това какво трябва да представлява Halo франчайза с игри като ODST и Reach. „Ключовият въпрос за мен, като мениджър на студиото, е „Какво е Halo?” и да се опитам да подсигуря феновете, че играят продължението, което искат на Combat Evolved.”

„Какво означава това да играеш Master Chief? Някъде по пътя изгубихме нишката на събитията. Затова исках да гарантирам, че с представянето на Halo 4, феновете веднага ще видят, че Master Chief се завръща“, споделя Spencer. „Master Chief е нашият John Wayne и точно това е героя, който феновете ни искат да играят.“

„Ако си фен на Halo 1, 2 и 3, то за теб Reach би бил логична стъпка напред във франчайза, но фундаметално погледнато има много, много хора, които не са започнали с предишните серии. Затова и си казахме „нека се завърнем към това, което представляваше първият Halo”. Обикнах Reach много бързо, голям фен съм на вселената на играта, обожавам сюжета в Reach, но тя бе логична единствено ако съм върл фен на франчайза. Ако си нов играч на Xbox 360 може и да си запознат с Halo 3. ODST и Reach обаче, може да са ти се сторили малко странни. “

Halo: Combat Evolved Anniversary Edition ще се появи през ноември, а дългоочакваната Halo 4 ще видим чак по Коледа 2012г.

0 0 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари