Praey For The Gods вече е в Steam Early Access и No Matter Studios работят активно по своята игра, заедно с помощта, която им оказва общността на платформата на Valve. Играта изглежда много интересно и сравненията с Shadow of the Colossuss съвсем не са случайни. Самите No Matter Studios го признават в интервю за GameInformer.

Запитани за влиянията зад играта и идеите, които са черпили при направата ѝ, освен играта на Team Ico, те посочват и други любими на мнозина проекти.

Запитани за връзка със The Legend of Zelda: Breath of the Wild, творческият директор Браян Парнел признава за такова влияние. „Разбира се, че няма много игри с катерене в тях, да не говорим такива, в които се катериш по огромни гиганти, така че ние се спряхме на онези, които смятаме, че се справят добре тук. Breath of the Wild е една от тези игри, тъй като аз съм голям фен на Zelda и играех със сина ми Skyward Sword три години подред. Така че това е заложено в решенията ни за дизайна още в началото без да го осъзнавам. Има много влияния от Shadow of the Colossus/Skyward Sword/Breath of the Wild. Но вдъхновение дойде също и от Deus Ex, моята любима игра, с нейните множество подходи към елиминирането на босовете, както и някои други игри, които харесваме“, обяснява той.

Що се отнася до работата по играта, Парнел споделя, че те работят усилено за първата ѝ официална версия, но те не са успели да достигнат осем боса по време на Kickstarter кампанията, която предхождаше влизането в Early Access. Все пак, Парнел има изготвени дизайни за няколко боса, които може би ще влязат в крайната версия на Praey For The Gods.

В играта няма диалог, няма и глас зад кадър, но това е направено, разбира се с конкретна цел. Парнел заявява, че е желал не само Praey For The Gods да бъде достъпна до играчи от целия свят, но и това е бил начина, по който той е искал да представи самата история.

„До голяма степен съм убеден, че ще я запазим без четец. Аз самият търсих да направя един Journey стил за поднасяне на историята, тъй като исках тя да остане потайна и мистериозна, вместо да поднасям един по-сложен начин на разказване на историята. Намирам, че позволявайки на играещите сами да събират отделните парчета от историята и да споделят това, което знаят с други, е нещо много възнаграждаващо. Планираме също така да разширим настоящата основа на играта посредством дневници, оставени от загинали герои“, добавя Парнел.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

  Абонирай се  
Извести ме за