През май месец, китайският гигант Tencent събира от PUBG Mobile и новата му версия за Китай, Game For Peace, по $4.8 милиона на ден. Това, че компанията още по-силно окупира върха на класацията за най-печеливши приложения. Информацията идва от компанията Sensor Tower.

Комбинираният приход на двете версии е бил 146 милиона долара за целия месец. Това е със 126% повече от генерираните 65 милиона от PUBG Mobile през април. Показателно е за успеха, който Game For Peace постига в Китай. До направата на новата версия на хитовата игра се стигна след недоволство на китайското правителство. То наложи изисквания към Tencent, за да позволи монетизация.

Разпределението на приходите между магазините на Apple и Google е $101 милиона за първите и $45.3 милиона за вторите. Събирайки приходът на двете приложения (които реално са една игра), получаваме 17% повече приходи от 125-те милиона долара, които е направила играта Honor of Kings (на същия разработчик).

Randy Nelson, мениджър в Sensor Tower, отбелязва в блог пост, че цифрите не включват приходите от Android в Китай.

„Потребителите на App Store и Google Play по целия свят са харчили средно $4.8 милиона всеки ден за двете версии на PUBG. Най-големият опонент на двете игри на Tencent, Fortnite на Epic Games, също регистрира най-успешния си месец за 2019 на iOS. Но общо похарченото от техните играчи е $43.3 милиона. Това представлява 43% от резултата на PlayerUnknown’s Battlegrounds на същата платформа.

2 1 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари