Red Barrels: С Outlast 2 търсихме ново предизвикателство

0
53


Анонсираният през октомври миналата година Outlast 2 създаде екзалтация сред феновете на хоръра и донякъде успя да накара някои да забравят разочарованието си от прекратяването на Sillent Hills. Излизаща през октомври, играта се  очаква с огромно нетърпение, заради перфектната сървайвъл-хорър атмосфера на първата игра и чистия и неподправен ужас на Mount Massive. Наскоро видяхме и първото геймплей видео към играта, а от канадското студио Red Barrels почнаха да разкриват повечко за играта, за която месеци наред имахме единствено един мъгляв тийзър. Едни от първите, пред които Red Barrels решиха да проговорят за PressA2Join.

Един от първите въпроси, зададени към създателите на канадското студио Давид Шатньоф и Филип Морен е доколко важно за тях е било да сменят затвореното пространство на лудницата с откритите полета на Аризона.

„Търсихме ново предизвикателство с Outlast 2. Като разработчици е важно да излезем от зоната си на комфорт и да се поставим в опасност. Това стимулира творческия процес. Това ни накара да решим, че ще търсим външни пространства. Искахме да предоставим на играещите по-разнообразни пространства, така че те да се почувстват, че са поели на пътешествие, вместо да са хванати в капана на едно-единствено място”, обяснява Морен.  

За какво става дума в Outlast 2? Вие сте Блейк Лангерман, оператор, работещ с жена си – Лин. Двамата сте разследващи журналисти, които поемат рискове и разследват истории, с които никой не иска да се захваща.  Попаднали сте на следа, която започва с наглед немислимото убийство на бременна жена, известна единствено като Джейн Доу. Разследването ви отвежда към аризонската пустиня към мрачна територия, която никой не иска да осветли и корупция, толкова черна, че полудяването може би е единствения изход да я приемеш, обяснява Шатньоф.

Относно влиянията зад Outlast 2.

Отправна точка за разработчиците било Джонстънското клане от 1978г., наречено „най-голямото не-природно бедствие в историята на САЩ до 11.09.2001г.”. „Джонстън беше отправната точка, но ние решихме да развием хода на събитията. Мисля, че това, което взехме най-вече от този инцидент беше динамиката на поселище, следващо заповедите на един лидер. Четохме също и за други сходни случаи, като атаката над Уако, Ордена на слънчевия храм и Небесната порта. Черпихме вдъхновение и от Алистър Кроули и Исус от Сибир”, обясняват разработчиците. Те обясняват, че AI елементът е напълно преработен, така че враговете ви да действат по-естествено. Локациите са много повече от първата игра, а враговете по-разнообразни. Главният герой може да говори и да извършва повече действия.

СПОДЕЛИ
Предишна новинаГейм календар 9 – 15 май
Следваща новинаFallout 4: Far Harbor излиза на 19.05
В "Калдата" от 2012г. насам. С интереси в сферата на информационната и интернет сигурност, дисруптивните технологии (IoT, AI, облак), видеоигрите с душа и послание и интернет свободата. Фен на Кен Ливайн, Ричард Столман, Джеф Безос и Джон Пери Барлоу.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

Коментирай това преди всички други

Извести ме за
avatar
wpDiscuz