Следващата част от хакерското приключение на Ubisoft, Watch Dogs: Legion ще предложи новаторски подход по отношение на героите с това, че всяко NPC, което срещате в английската столица ще е пълноценен герой, в чиято роля ще може да влезете. Дали това е поредния хайп от голямо игрово студио и ще има едва двадесетина готови модела за всички персонажи или това ще е наистина така, както го представят, предстои да разберем. Откъде обаче идва тази идея? Отговор на този въпрос дава творческия директор на Watch Dogs: Legion Клинт Хокинг от страниците на блога на Ubi.

„Идеята идва от първия Watch Dogs“, споделя Хокинг. „Голяма част от основния екип на първата игра беше и основния екип на Far Cry 2, така че всички те са ми добри приятели и знаех доста за това, по което работят. Помня анонса на играта, и помня Ейдън, който просто се разхожда по улицата и профилира хората, виждайки малки подробности за живота им. Това създаваше тази илюзия, че всеки е по-реален и в много по-голяма степен – една по-добра симулация. Тогава се запитах: ами какво би станало, ако вместо всеки да е просто една фасада, която създава илюзията, че хората са по-реални и по-добра симулация, какво би станало, ако ги направим именно това?“

„Веднъж започнали да говорим какво би станало, ако създадем тази пълна симулация на населението, ние почнахме да си играем и с тази идея – ок, в Watch Dogs играете Ейдън, играете един човек, този самотен хакер. След това, в Watch Dogs вие ставате част от DedSec, и вие сте част от този петчленен или шестчленен екип – макар и да играете основно като Маркъс, вие сте един вид екип. И почнахме да се питаме, имайки вече цялата тази пълна симулация на всички тези хора, защо да не ви позволим да си изградите свой собствен екип? Те така или иначе са си вече там и можете да си взаимодействате с тях – защо да не ги направим персонажи, с които да можете да играете? Веднъж стигнали до тази идея, всичко се подреди идеално“, разказва Хокинг.

Както знаете, с Legion, в сериите влиза момента на permadeath елемента или този на окончателната смърт. Именно тук обаче, идеята за „всяко NPC е герой“ ще се впише идеално в ситуацията. А и вие ще можете да избегнете окончателния си край, предавайки се на полицията, но това не звучи особено приятно.

„Oĸoнчaтeлнaтa cмъpт винaги пpeдcтaвлявa възмoжнa вepoятнocт, ĸoятo дa избepeтe зa вaшия гepoй. Koгaтo индиĸaтopът нa здpaвeтo ви зaпoчнe дa ĸлoни ĸъм нyлa, виe влизaтe в ĸpитичнo cъcтoяниe. B тoзи мoмeнт, виe мoжe дa избepeтe дa ce пpeдaдeтe и дa бъдeтe изпpaтeни в зaтвopa. Moжe cиcтeмaтичнo дa ocвoбoждaвaтe гepoи, ĸoитo ca били изпpaтeни в зaтвopa или дa изчaĸaтe дa бъдaт ocвoбoдeни. Ho, aĸo избepeтe дa пpoдължитe бopбaтa, тo тoгaвa pиcĸyвaтe дa ви зacтигнe oĸoнчaтeлнa cмъpт“, сподели наскоро в интервю за Gaming Bolt отново Xoĸинг.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
  Абонирай се  
Извести ме за