ARM представи новия графичен ускорител Mali-G57

0
373

Графиката на мобилните игри непрекъснато се подобрява и за да бъде в крак с най-новите гейм решения компанията ARM представи новия графичен ускорител Mali-G57. Новото решение на ARM има за цел да увеличи графичната производителност на смартфоните от среден клас.

Графичният ускорител Mali-G57 се базира на архитектурата Valhall, която вече се използва в чиповете за флагмански смартфони, в които се използват графичните ускорители Mali-G77.

Производителят подчертава, че това е първото масово графично решение, базирано на архитектурата Valhall. Използваната технология е по-съвършена от архитектурата Bifrost, понеже се използват нови технологии и друг графичен конвейер.

ARM заяви, че увеличението на производителността е 30% в сравнение с Mali-G52 за целия спектър графични приложения: от игрите с висока детайлност до 2D съдържание с висока резолюция. Едновременно с това, с 30% е повишена и енергийната ефективност на новия графичен ускорител. И още, новото графично решение поддържа и „фовеално рендиране“ на виртуалната реалност. Mali-G57 осигурява двойно по-голяма производителност при работа с текстури, осигурява хардуерна поддръжка на рендирането, възможност за работа с HDR съдържание и може да създава обемни атмосферни ефекти.

Самият графичен ускорител Mali-G57 може да има до 6 графични ядра и неговата максимална конфигурация обещава впечатляващи резултати при смартфоните от средно ниво. И последното, с което ARM иска да впечатли общността е увеличената с 60% производителност при алгоритмите с елементи на изкуствен интелект в сравнение с предишния Mali-G52.

0 0 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари