fbpx
18.9 C
София

Производителността на видеокартите Intel Arc рязко пада при работа със старите DirectX

Най-четени

Даниел Десподов
Даниел Десподовhttps://www.kaldata.com/
Ежедневен автор на новини. Увличам се от съвременни технологии, оръжие, информационна безопасност, спорт, наука и концепцията Internet of Things.

Новите видеокарти Intel Arc имат сериозни проблеми със старите игри. Те все пак работят, но много по-бавно в сравнение с графичните карти на Nvidia и AMD. Интернет изданието PCmag съобщи, че игрите, които са създадени на базата DirectX 11 и DirectX 9 имат съществен спад в броя кадри в секунда. Процесорният гигант обясни този неприятен ефект с лошата оптимизация на игрите за новите видеокарти.

Един от топ мениджърите на Intel Том Петерън поясни, че някои игри, базирани на DirectX 11 могат да работят не по-зле в сравнение с другите видеокарти, но има много други игри, които работят по-бавно. Предполага се, че това е свързано с особеностите на драйверите на графичните карти на Intel. Старите типове графични интерфейси се базират на драйвери, които могат директно да управляват GPU за работа с паметта.

Според Петерсън, Intel има нужда от повече време за подобряване и оптимизация на своите видеокарти, за да се подходящи за всякакви игри. Топ мениджърът уточни, че видеокартите на Intel работят по съвсем друг начин в сравнение с графичните карти на Nvidia и AMD.

Той каза още, че картите Arc са оптимизирани за игри, базирани на новите API DirectX 12 и Vulcan. Така например, версията на играта Shadow of the Tomb Raider с , базирана на DirectX 12, графичната карта Intel Arc A770 демонстрира 80 FPS, а при версията с DX11 – само 40 FPS,


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини