fbpx
3.9 C
София

Nvidia представи технологията Ansel RTX

Най-четени

Даниел Десподов
Даниел Десподовhttps://www.kaldata.com/
Новинар. Увличам се от съвременни технологии, информационна безопасност, спорт, наука и концепцията Internet of Things.

По време на големия анонс на видеокартите от 20-та серия Nvidia представи и нов софтуер. Така например, функционалността на приложението GeForce Experience се разширява с новата технология за заснемане на скрийншоти Ansel RTX.

Сега съществуващият инструмент Nvidia Ansel дава възможност за спиране на гейминга и създаването на скрийншоти от произволен ракурс, обработката на полученото изображение с помощта на филтри и неговото споделяне в социалните мрежи.

Новата технология Ansel RTX, както си личи от името, ще използва възможностите на трасирането на лъчите и дълбокото машинно обучение за създаването на качествени и реалистични снимки от игрите. За функционирането на новата технология са необходими така наречените RT ядра, които присъстват само във видеокартите GeForce RTX. Чипът Nvidia TU102 разполага със 72 RT ядра.

Интересна особеност на Ansel RTX е значителното насищане на статичната сцена с трасиращи лъчи. Така например, в играта Assetto Corsa Competizione има 10-кратно увеличаване броя на трасиращите лъчи в един пиксел (refractions per pixel), 12-кратно за фоновите сенки, 32-кратно за динамичните сенки и 40-кратно за отраженията.

Благодарение на функцията AI Up-Res, резолюцията на скрийншотите може да бъде увеличавана от стандартната Full HD до 8К. AI Up-Res използва изчислителната мощност на тензорните ядра алгоритмите за машинно обучение.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

2 Коментара
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини