Демо на новия CryEngine показа какво ще е бъдещето на игрите

2
17

Crytek обнови версията на своя CryEngine 3 SDK, която вече е 3.4. Заедно с това беше пуснат впечатляващ трейлър, който демонстрира какви са ключовите промени и подобрения в графичния енджин, съобщи Mashable.

Показаното в демото наистина е доста впечатляващо. Сред новостите в CryEngine 3.4 е подобрение при изобразяването на чупещо се стъкло, многослойна навигационна мрежа за изкуствения интелект, подобрено рендериране на кожите, усъвършенствани сенки, преработена DirectX 11 мрежа за лицата на героите и по-реалистично изобразяване на водата.

На практика това означава, че обектите в игрите и техните сенки вече ще са по-реалистични от всякога, а броят на полигоните ще се увеличи, позволявайки фигурите на хора да изглеждат много по-добре. Дори близките планове няма да дразнят с ръбати краища.

CryEngine се използва основно при екшъните от първо лице и е разработка на Crytek. Сред заглавията, които разчитат на енджина се забелязват имената на Crysis 3, Mechwarrior Online, Nexuiz и Homefront 2. Първата версия на CryEngine 3 излезе през 2009 година. Тя може да се използва при платформите Microsoft Windows, PlayStation 3, Xbox 360 и Wii U.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

2 коментара за "Демо на новия CryEngine показа какво ще е бъдещето на игрите"

Извести ме за
avatar
Сортиране по:   най-нови | най-стари | най-висока оценка