Разработчикът на Returnal, Housemarque (Resogun, Nex Machina), представи тази седмица поредното издание от своите видеодневници с името Housecast, в който разказаха повече за играта и представиха непоказван досега геймплей.

Домакини на видеодневника бяха маркетинговия директор в студиото Микаел Хавери и игровия директор Хари Крюгър, които споделиха причините, поради които Housemarque са решили да осъществят прехода от традиционните аркадни заглавия към наситените със синематика, 3D екшън забавления, каквото е и Returnal. Крюгър описва играта като олицетворение на основната философия, която Housemarque следват по отношение на геймплея с добавени вече и ново измерение от амбиция и комплексност, като основни предимства.

За разлика от предишни техни заглавия, дизайнът на нивата в Returnal е концентриран около вертикалните структури, а фокусът в геймплея се концентрира около окуражаването на играещите да експериментират с различните начини на придвижване. В допълнение към познатите скокове и бързо преминаване, Returnal са добавили възможността за използването на кука за по-голямо разнообразие, обясняват авторите на играта.

Освен това, Крюгър и Хавери обсъждат усилията, които са положени за доставянето на още по-голяма забава и имерсивност при игра чрез използването на пълните възможност на новия контролер на PS5. Геймърите ще получат и възможността да променят напълно разположението на контролите, така че да почувстват най-голяма степен на удобство при игра.

Returnal е ексклузив за PlayStation 5 и излиза на 19-ти март.

0 0 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари