Излизането на Project CARS 3 наближава и Slightly Mad Studios публикуваха наскоро официалните PC изисквания за играта.

Стартирал като проект, който се разработва с активното съдействие на фенове на рейсинг игрите чрез платформата World of Mass Development, оригиналния Project CARS излезе през 2015, спечелвайки сърцата на почитателите на жанра, което доведе до Project CARS 2 години по-късно, а на 28-ми този месец ще видим и еволюцията на поредицата с третата игра от сериите. В тази трета игра най-после влизат и реалните ъпгрейди на машините. Кариерният режим ще е силно променен, а целта е разбира се подобряване на преживяването на геймърите и чувството за по-възнаграждаващ прогрес през цялата кампания.

„В центъра на прогреса на играчите в Project CARS 3 е как печелиш XP точките. В качеството си на Project CARS игра, ние запазваме сендбокс елемента давайки ви свободата да решите как точно искате вашето пътешествие да се развие“, написа тази седмица в блога на PlayStation водещият дизайнер на поредицата Крис Поуп. „И така, дали ще се състезавате в кариерния режим срещу преработения AI компонент, ще се състезавате в мултиплейъра или просто ще се забавлявате с новия Breakout режим, винаги печелите точки. Свободата обаче, не означава, че ще получавате XP и блъскайки се с другите – безумното каране ще закара вашите точки и прогрес в задънена улица! И това е от ключово значение, понеже искаме да възнаграждаваме играчите за техните умения и да ги стимулираме да развиват своите шофьорски умения в играта. Карайте чисто и умело, карайте с по-малко помощ и в резултат на това, XP точките ви ще се увеличат. Целта на XP точките е да запълните индикатора за развитието ви: всеки път, когато правите това, вие печелите кеш, а качването на нивото отключва още повече коли, които сега вече ще може да купите с трудно заработените кредити“, пише Поуп.

В мултиплейърния сегмент също ще има новост, като Quick Play, където ще получите възможността да се състезавате в скил-базирани мачове – отново нещо, което се появява за пръв път в сериите.

Скоро след разкриването на Project CARS 3, изпълнителният директор на студиото Йън Бел направи любопитно разяснение за играта и посоката, която тя ще следва, наричайки я „духовен наследник“ на Need for Speed Shift:

„Отидохме доста далеч по отношение на разнообразието с pCARS2, но с това дойдоха и проблемите с баланса“, споделя Бел в интервю за GTPlanet. „Научихме си урока и нямаме намерение да намаляваме обема на съдържание, знаем какво е нужно да оправим, къде взехме решения, които, нека ги наречем „не-оптимални“. pCARS3 ще е повече духовен наследник на Shift, но с всичка онези сим подробности, които всички обичат“.

Need for Speed Shift излезе през 2009 също от Slightly Mad при относително положителна реакция. Играта получи и продължение, но трета игра от поредицата не се появи заради раздор между Electronic Arts и Slightly Mad Studios.

Що се отнася до изискванията за Project CARS 3, ето ги и тях:

Minimum hardware requirements of Project CARS 3:

  • OS: Windows 10 (and selected versions of Windows 7)
  • CPU: Intel Core i5 3450 3.5 GHz / 4.0 GHz AMD FX-8350 or better
  • GPU: NVIDIA GTX 680 or better (in VR mode: NVIDIA GTX 980 or better)
  • RAM: 8 GB
  • Hard disk space: 50 GB of available space
  • Other: DirectX 11, DirectX compatible sound card

Recommended hardware requirements of Project CARS 3:

  • OS: Windows 10
  • CPU: Intel i7 8700k / AMD Ryzen 7 2700X or better
  • GPU: Nvidia RTX 2070 / AMD RX5700 or better
  • RAM: 16 GB
  • Hard drive space: 50 GB of available space
  • Other: DirectX 11, DirectX compatible sound card
2.8 4 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари