Не съм достоен да сравнят труда ми със Zelda, казва създателят на Dark Souls

0
54

The Legend of Zelda е може би най-обичаната и влиятелна гейм поредица в историята и всеки дизайнер, чието име бъде споменато заедно с нея, не може да не изпита трепет. Такъв е и случаят с Хидетака Миязаки, отговорен за емблематичната поредица Demon/Dark Souls, но японецът признава, че просто не е достоен за такива сравнения.

Когато се появи за Nintendo 64, класиката Ocarina of Time постави основите на това как трябва да изглежда едно 3D екшън приключение и шаблонът си остава валиден и до днес.

„Ако между Dark Souls и The Legend of Zelda има прилики, те вероятно произлизат от факта, че Ocarina of Time е като учебник за триизмерните екшън игри. Тя е блестящ пример за жанра и никога не може да бъде победена по отношение на иновациите“, казва Миязаки.

И продължава:

„Когато бях студент, The Legend of Zelda бе нещо монументално. Затова, ако трябва да съм напълно честен, чувствам че изобщо не съм достоен за такова сравнение“.

0 0 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари