Алистър Браун (Alistair Brown), един от ръководителите на гейм-студиото Cloud Imperium Games, разработващо компютърната игра Star Citizen, обяви, че студиото е взело решение да използва единствено API Vulkan и изцяло да се откаже от Microsoft DirectX 12.

Тази игра се разработваше за DirectX 11, като в този режим може да бъде играна и сега (важи за актуалната към днешен ден версия Star Citizen Alpha 2.6.1). Програмистите заявиха, че след окончателното преминаване към Vulkan, изцяло ще се откажат и от DirectX 11.

Първоначално възнамерявахме да използваме DirectX 12, но след като се запознахме с графическия програмен интерфейс Vulkan, решихме да използваме именно него. Този API дава същите възможности на програмистите, каквито дава DX12, но неговото главно преимущество е кросплатформеността. Ние не искаме да принуждаваме геймърите да използват само Microsoft Windows 10. Vulkan за разлика от DX12 се поддържа от много операционни системи, включително Windows 7, 8, 10, а и от Linux и Android” – каза Браун.

Star Citizen е амбициозен космически симулатор, който може да се окаже най-скъпата игра в геймърската индустрия. Към месец януари тази година тази игра събра $141 милиона инвестиции.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

Коментирай това преди всички други

Извести ме за
avatar
wpDiscuz