Техническият дизайнер на Star Citizen съобщи подробности за системата, отразяваща поврежданията на космическите кораби

0
26

Финалната версия на този гигантски космически симулатор трябва да се появи след около две и половина години, но още отсега се вижда, че специалистите от гейм-студиото Cloud Imperium Games ще трябва да вложат доста труд, за да избегнат обвинения за несъответствие за нивото на проекта на неговия исполински бюджет. Според показаните технически характеристики, студиото засега удържа така високо поставената летва.

По време на изложбата Gamescom 2014 техническият дизайнер на Cloud Imperium Games Дан Трейси (Dan Tracy) разкри впечатляваща информация за един от новите летателни апарати в играта – Origin M-50. Той е подходящ за състезателни мисии, куриерски задачи и е „способен да впечатли не само наемниците, предпочитащи високата скорост, а и прекрасните дами“.

Този сравнително малък кораб е съставен от 100,000 полигона. По-големият звездолет Hornet е съставен от 300,000 полигона, а военните гиганти от серията Bengal се състоят от 7,5 милиона полигона. Всичко това без да е отчетена теселацията.

Всички космически кораби в Star Citizen са характерни с високата си реалистичност не само в статиката. С времето външните слоеве на корабите се износват и остаряват. Ремонтите стават по-сложни и скъпи. По износения космически корпус с лекота ще може да бъде разпознат ветерана от Star Citizen.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
  Абонирай се  
Извести ме за