Шефът на Stardock: С Xbox Scorpio, техническите пречки пред разработчиците отпадат

0
10

Ако трябва да се отличи характеристика на представения наскоро Xbox Scorpio, то без съмнение това е сериозния обем памет. Конзолата разполага с 12GB GDDR5 памет, четири, от които са заделени за операционната система, приложенията, видео енкодинга и по-дребни задачи, и осем – единствено за игрите. Това означава, че новата машина за забавления на Microsoft ще е значително по-мощна не само от Xbox One, но и от конзолата от междинно поколение на Sony PS4 Pro.

Тази характеристика е привлекателна за средстатистическия разработчик на видеоигрово съдържание, като в лицето на Scorpio ще получи пълна свобода. Такова е и мнението на шефа на софтуерния гигант и игрови издател Stardock Брад Уордел (Galactic Civilizations, Offworld Trading Company). „12GB GDDR5 памет означава (че за няколко години) технически пречки пред игрите няма да има“, написа той в профила си в Twitter. Сега, смята той, е ред на разработчиците да намерят начин да изстискат максималното от тази мощ. „И ще отнеме няколко години, за да бъде създадена ААА ядрено-независима игра, която да оползотвори в пълна степен мощта на платформи, като Scorpio и апликационни интерфейси, като DX12/Vulkan“.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

  Абонирай се  
Извести ме за