fbpx
8.6 C
София

Death Stranding ще е най-добрата игра, по която Хидео Коджима е работил

Най-четени

Методи Дамянов
Методи Дамяновhttps://www.kaldata.com/
В "Калдата" от 2012г. насам. С интереси в сферата на информационната и интернет сигурност, дисруптивните технологии (IoT, AI, облак), видеоигрите с душа и послание и интернет свободата. Фен на Кен Ливайн, Ричард Столман и Джон Пери Барлоу.

Коя спред вас е най-добрата игра, по която Хидео Коджима  е работил? Metal Gear Solid? Не и според Коджима-сан. Най-добрият му проект тепърва предстои да се появи: Death Stranding. И за това си има причини

 „Досега, когато съм работил по игра, ми се е налагало да се откажа от нещо или поне да направя компромис за нещо, за да се получат нещата. Но този път, работейки с теб (Марк Черни) и внасяйки най-добрите технологии, ние ще преодолеем проблемите“. Убеден съм, че работим по нещо съвсем ново и нещо, което не е виждал нищо досега. Това може да е най-добрата ми работа досега. Силно съм убеден, че е така“, сподели на сцената на конференцията Develop Коджима, където бе заедно с Марк Черни.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Ревю на новата Need for Speed: Unbound: спираща дъха надпревара в отворен свят

Великанът на състезателните игри се завръща с поредното си превъплъщение. Обещавайки напълно преработен модел на управление и с разработчика на Burnout Criterion зад волана,...

Подобни новини