Разработена от Altered Matter, Etherborn е тих пъзъл платформър, който смесва 3D обекти със сложни загадки. Стартирал преди три години, проектът се разраства до ранен билд, на който две от петте нива, можеха да се изиграят на вече отминалия GDX 2019. Това, което истински кара Etherborn да изпъкне е изключителната и нежна визия, като всеки отделен елемент е проектиран така че да разказва история.

Героят ви в Etherborn е в искрящо в бяло, прозрачно човешко тяло с органи, които трептят контрастно на цветния фон около фигурата. Левъл дизайнерът на играта Самюъл Коен Келнър обяснява в материал за OnlySP, че този дизайн служи да обозначи човешката крехкост, като фокусът на историята е търсенето на героя на глас. Що се отнася до нивата, то всяко от тях ще се отличава с различим собствен стил, като всяка от картите ще внася по някой нов елемент. Всяко едно от нивата на свой ред действа като загадка чрез използването на заоблени ръбове, по които играещият може да обходи, а с това да промени и ориентацията на картата.

Самата промяна на перспективата често разкрива нови зони и принуждава играещия да мисли в три измерения, точно, както го прави кубчето на Рубик, обяснява Келнър.

Друга отличима характеристика на Etherborn е музиката към играта, продуцирана от Габриел Гаридо Гарсия. Всяка от картите ще включва уникално аудио, което придава допълнителна индивидуалност на преживяването. Това, както подчертава Ричард Флинт от медията, съчетано с отдалечената камера, създава реалистично чувство на самота и копнеж. „Не само тази отдалечена перспектива е практична от гледна точка на геймплея, позволявайки на играещия да види цялата карта, но и подчертава идеята, че героят търси нещо“, пише той.

Играта все още няма конкретна дата на излизане, но създателите ѝ се надяват тя да се появи още тази пролет за PS4, Xbox One, Nintendo Switch и PC.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

  Абонирай се  
Извести ме за