Ghost of Tsushima, последният голям ексклузив за настоящето поколение на конзолата на Sony, регистрира страхотни успехи по всички фронтове.

Играта на Sucker Punch излезе преди десет дни в трудно време за разработчици и компании, като това на глобалната пандемия. Самурайският епос от създателите на сериите inFamous се е представил чудесно, както на финансовия фронт, така и в отзивите. Към настоящия момент, в Metacritic, Ghost of Tsushima има потребителска оценка от 9.5, идваща от близо 12 500 човека, а Metascore оценката ѝ е 83.

„Sucker Punch спечели сърцето ми с оригиналния inFamous и от тогава, всичките им игри се подобряват с всяка нова излязла. Отне им дълго време да пуснат друго PS4 заглавие, но чакането си струва. Историята е удивителна и ми напомня за класическото японско кино, музиката е запомняща се и те поглъща, графиката е умопомрачителна, а фото режима е като сбъднат сън“, пише потребител с псевдоним ResilientFightr.

„Поклон пред най-красивия открит свят, който някога съм имал удоволствието да посетя. Комбат системата е сложна и възнаграждаваща. Интересни и немонотонни странични дейности с толкова много неща за вършене“, пише друг потребител. И двамата, подобно на много други дават на Ghost of Tsushima оценка 10 от 10.
Съвсем логично, продажбите на играта също впечатляват. Само за три дни след излизането си, Ghost of Tsushima се е продала в 2.4 милиона копия.

„Ghost of Tsushima вече е най-бързо продаващото се PS4 заглавие на първостепенен партньор с повече от 2.4 милиона единици, продадени по цял свят в първите три дена от продажбите. Поздравления, @SuckerPunchProd и благодарим на вас, фенове по света за това, че взехте участие в пътуването на Джин“, написаха в профила на PlayStation в Twitter.

2.3 3 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари