Man of Medan ще е с продължителност от четири-пет часа

1
383

Supermassive Games са амбициозно студио, което държи да представя качествени проекти. Доказаха го с Until Dawn и се подготвят да повторят този успех с изключително амбициозната си хорър антология The Dark Pictures. И разбира се това, което може да очакваме от студио с името Supermassive са супер масивни игри. Каквато се надяваме да е първата игра от споменатата антология, Man of Medan. Какво ще предложат от студиото със следващата си игра и плановете им за антологията, разказва Том Хийтън, директор на играта, в интервю за GamingBolt.

На първо място, той споделя, че Man of Medan ще стои на основите на наученото от Supermassive от Until Dawn и реакцията на широката публика към играта.

„Това, което искахме да направим с Man of Medan е да усилим историята. Създадохме разклоняващи се наративи. Такива, при които играещият прави избори и извършва определени действия, които променят посоката на историята. Искахме да увеличим това в мащаб. Така че говорим за много повече разклонения от основната линия, отколкото Until Dawn“, обяснява Хийтън. Голяма помощ, споделя той, оказват и самите геймъри и по-точно стрийминг общността.

„Това не беше нещо, което очаквахме. Не бяхме наясно с този отзвук, понеже бяхме заети с работата по играта. Хората стриймваха навсякъде и се ангажираха сериозно с това: YouTube, Twitch и подобни. Това наистина ни помогна да вкараме играта в публичното съзнание. Този път искахме да се уверим, че предоставяме съдържание, което е наистина добро за стрийминг, което ще ангажира вниманието на широката публика. И другото, което ни изненада е колко дълбоко заинтересовани са хората за връзките между героите“, допълва Хийтън.

„Взаимовръзките, които планирахме за героите… ние ги съчетахме един с друг. И измислихме една цяла система на връзките, както и как може да вкараме всичко това в бонус съдържание. Сякаш получават връзка към определено състояние, при което хората се харесват един друг, което на свой ред води към допълнителни сцени и разни такива неща“.

Що се отнася до продължителността на Man of Medan, Хийтън я определя на четири-пет часа. Именно обаче, заради тази сложна система на разклонения и взаимовръзки, всяко ново преиграване, ще ви донесе едно ново преживяване, така че едва ли може да е определи точно колко ще прекарате в света на играта въобще. „По-дълга е от филм, но пък игрите имат съвсем различен ритъм от тях. И заради разклоняването, тя има потенциал за множество преигравания. Така че веднъж изиграли я – видяхме го вече в Until Dawn – хората я започват пак и се опитват да спасят всички онези хора, които са били убити (при първото изиграване – б.пр.). А след това сядат и я играят пак и се опитват да избият всички. Смятаме, че хората ще преиграват отново и отново играта и ще се опитат да открият всичкото скрито съдържание“, заявява той.

А вероятно най-радващото за много от нас е, новината дошла още с анонса на Man of Medan, че за разлика от Until Dawn, която беше ексклузив за PS4, следващата игра от поредицата (както и вероятно другите игри от антологията) излиза и за PC и Xbox One. Що се отнася до подробности около това, то Хийтън споделя, че Man of Medan получава разширения за PS4 Pro и Xbox One X – както 4K, така и HDR.

Интересно звучи и описанието на Curator’s Cut изданието. Не само, че с предварителната му поръчка, вие получавате ранен достъп до играта, но и веднъж изиграли напълно играта, вие получавате възможността при следващото преиграване да изиграете някои сцени от лицето на другите герои. „И ще може да направите избори от тяхна гледна точка. Просто получавате друга гледна точка върху цялата история. Това е много яка характеристика“, обяснява Хийтън. Определено си звучи така.

0 0 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
1 Коментар
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари