Неуспехът може да повлияе и на бъдещите проекти на студиото, вероятно.

Може да прозвучи странно за някои, но Pillars of Eternity II, една от най-чаканите ролеви игри, излизали в последно време, не се продава според очакваното от Obsidian, пишат GameWatcher. Резултатите са доста лоши и може да се получи така, че студиото да не може да си възвърне направената инвестиция за играта. Новината засилва допълнително слуховете, че Microsoft са по петите на Obsidian.

Според Twitter на Дилън Хоумс, който е инвестирал $1000 в направата на Deadfire, играта се е продала в едва 110 000 копия до този септември. Изчисленията, които прави Хоумс са на база на изплатените му дивиденти от Obsidian – $192.62. Туитът на Хоумс е ретуитнат от един от основателите на Obsidian и директор на студиото Крис Авелоун, което изглежда потвърждава проблема. Изчисленията показват, че за да може студиото да върне инвестицията си, то трябва да продаде поне 580 000 копия от по $50. И все пак, всичко може да се промени скоро. Играта трябва да се появи за Xbox One, PS4 и Nintendo Switch в края на тази година. Друго възможно спасениие за Obsidian може да се появи в лицето на Microsoft. В последните месеци се засилват слуховете, че студиото ще бъде придобито от Microsoft. Все пак е жалко да чуем, че игра, представила се толкова добре пред медиите и геймърите, не е получила добър старт във финансово отношение. Вероятно това, че представлява заглавие от един жанр, който днес може да бъде сметнат за „ретро“, също е допринесло за това.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
  Абонирай се  
Извести ме за