fbpx
-2.1 C
София

Ready at Down: Геймърите ще бъдат впечатлени от The Order: 1886

Най-четени

Методи Дамянов
Методи Дамяновhttps://www.kaldata.com/
В "Калдата" от 2012г. насам. С интереси в сферата на информационната и интернет сигурност, дисруптивните технологии (IoT, AI, облак), видеоигрите с душа и послание и интернет свободата. Фен на Кен Ливайн, Ричард Столман и Джон Пери Барлоу.


The Sims, Watch Dogs, Assassin’s Creed Unity, Destiny, BF4… Миналата година се насъбра доста гняв и разочарование по отношение на недодялани релийзи на игри, които геймърите са очаквали месеци наред. Само, за да седнат пред PC-то си или конзолата и да разберат, че продуктът, който те са си закупили е дефектен. Съжаляваме, без рекламации. Или нещо подобно звучаха нескопосаните извинения на издатели и разработчици, когато геймърите пишеха по страниците на техните форуми за явно неработещи коректно продукти.

Едно от най-очакваните next-gen заглавия за тази година безспорно е The Order: 1886, игра, в която попадате в мрачния свят на викторианска Лондон и мъгливите му улици, влизайки в ролята на модерен рицар от Кръглата маса, който ще трябва да се справи с кръвожадни ликани в опит да спаси човечеството от заплаха. Говорейки за проблемен старт, явно от Ready at Down не се притесняват от подобно нещо, даже вземат позиция по тази тема. Това прави игровия директор Дана Ян в интервю с MMGN.

„Геймърите биват наказвани от игри, чиито премиери биват пришпорвани. В последно време сме свидетели на игри, които имат огромно количество бъгове“, споделя Ян. Именно това е и причината, споделя той и техническият директор на заглавието Гарет Фостър, за сериозното забавяне на играта. През май миналата година студиото обяви, че ще отложи премиерата на The Order за този месец.

„Наистина, за нас беше по-важно да знаем, че вървим по правилния път и че всичко следва предварително начертания план. Стараем се усърдно да доставим с играта всичко онова, което сме обещали. Не искахме да излезем с един незрял продукт, който ще разочарова. Така че ние нямахме желание да излизаме с реплики, като: „О, играта претърпя сериозни промени по пътя си на разработка“. Просто започнахме да я изглаждаме и да свързваме едно по едно всички отделни звена, което и се получи, и ни стана ясно на всички, че е нужно време, за да сме сигурни в това, което ще предложим като краен продукт“, обяснява Ян.

Фостър от своя страна допълва, че за студио като Ready at Dawn е било важно да се идентифицира с необходимите процеси по прецизиране, по изглаждането на играта. „Реалността е такава, че винаги времето не стига. Когато обявихме отлагането на премиерата на The Order, играта имаше недовършен вид. Мисля, че фокусът над доизглаждането и другите неща, с които ние искаме да бъдем разпознавани като студио, ни костваха това допълнително време“, споделя Фстър.

Във връзка с горното, Ян допълва, че геймърите ще бъдат впечатлени от начина, по който изглежда и се представя играта.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини