Sony, Microsoft и Nintendo планират да ограничат микротранзакциите в игрите през следващата година

0
238

Микротранзакциите са проблемът на видеоигрите днес. Известните платени „Кутии с плячка“ бяха главната критика на фенове и критици срещу ААА заглавието на ЕА Games – Star Wars: Battlefront II. Изглежда обаче компаниите осъзнават проблема и работят усилено, за да го елиминират. Sony, Microsoft и Nintendo съвместно ще възложат на техните студия да ограничат тези толкова особени микротранзакции.

До края на 2020-та година разработчиците, работещи за трите компании, трябва да са се съобразили с изискването да разкриват подробна информация относно съдържанието на кутиите с плячка. При Battlefront II играчите бяха раздразнени от факта, че срещу определена сума промоционалните пакети не им носеха добри възнаграждения. Скоро всяка кутия трябва да носи подобаващо за цената си оборудване. И студиото трябва да се погрижи геймърите да знаят за какво плащат. Промяната ще окаже влияние на редица базови игри, ъпдейти и допълнително съдържание. Други издатели, които се съгласиха да се съобразят, са Activision Blizzard, Bandai Namco, Bethesda, Bungie, Electronic Arts, Take-Two, Ubisoft, Warner Bros и Wizards of the Coast. Инициативата е поета от Асоциацията за развлекателен софтуер (ESA).

От организацията коментираха:

„Ние се гордеем с нашите членове и с техните продължителни усилия да се вслушват в клиентите си и да им подават информация, за да ги осведомят относно избора им за геймплей“.

Така че през следващата година микротранзакциите в игрите на Sony, Microsoft и Nintendo ще бъдат променени. Уви, това не значи, че монетизацията на гейминга ще изчезне в скоро време. Но е добре да знаете какво купувате, иначе едва ли не участвате в хазартна игра.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
  Абонирай се  
Извести ме за