Съвсем различен свят за създателите на inFamous.

Вече на няколко пъти се отдаде възможността на Sucker Punch да говорят за работата си по Ghost of Tsushima, заявявайки страстта, с която те подхождат към нея. Направиха го за пореден път тази седмица, този път в интервю за GamesIndustry. Както вероятно си спомняте, от студиото говориха за отдадеността си да предадат максимално достоверно средата на феодална Япония. От интервюто с медията, разбираме, че това е огромно предизвикателство – усилие, което едва ли би било възможно без помощта на външни консултанти.

„Разчитаме на всички тези хора, за да знаем, че се движим по прав път. Sucker Punch са добри в изграждането на геймплей, но не сме експерти по отношение на Япония от ерата Камакура. Осъзнаваме това и сме благодарни, че получаваме тази помощ“, обяснява Нейт Фокс, който е творчески директор на заглавието. „Интересно е да работим по тази игра, тъй като в миналото, успявахме, честно казано, да съчиним нещата. Ние знаехме какво да правим за една игра със супергерой и с действие, развиващо се в Сиатъл. Но с тази игра, ние всеки ден научаваме по нещо ново за японската култура или за правилата, следвани от самураите. И е вълнуващо, понеже това променя начина ти на работа към учене – по същия начин, по който ще научават и играещите, и то по един удивителен начин“, споделя Фокс.

„Всеки ден биваме изненадани от нови и нови неща. Но това е част от радостта от процеса по откриване в хода на работата по играта. Надявам се, че това ще се пренесе и в играта и вие като играещ ще откриете голяма част от красотата на феодална Япония“, заключава той.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари