Видеокартите AMD Radeon RX 6000 ще поддържат API за трасиране на лъчите

0
441

Компанията AMD продължава да споделя подробности за своите видеокарти от серията Radeon RX 6000. Този път, в рамките на кратко изявление производителят потвърди че тези видеокарти ще поддържат трасирането на лъчите за всички игри, стига в тези игри да не се използват нестандартни фирмени API.

‘AMD ще поддържа всички стандартни алгоритми за трасиране на лъчите включително Microsoft DXR API и подготвената за излизане технология Vulkan raytracing API. Игрите, в които се използват нестандартни фирмени API и разширения за трасиране на лъчите, няма да се поддържат’ – заяви маркетинговият отдел на Advanced Micro Devices.

AMD пое ангажимент да се придържа към индустриалните стандарти каквито са API интерфейсите за трасиране на лъчите Microsoft DXR и Vulkan. Тези два стандарта се очаква постепенно да станат по-популярни, понеже при тях акцентът се измества от фирмените решения на Nvidia. В края на краищата Intel също ще поддържа DirectX DXR и разработчиците ще имат още по-малко причини да отделят внимание на реализациите на Nvidia.

Може да се каже, че към момента на излизане на видеокартите Radeon RX 6000 ще се поддържат всички игри, които вече имат поддръжка на DirectX Raytracing (DXR), каквато е например Control. Но игрите, в които се използва единствено Nvidia RTX, (Quake II RTX и Wolfenstein Youngblood), тази технология няма да се поддържа от Nvidia.

Да си припомним че видеокартите AMD Radeon RX 6000 трябва да излязат на 18-ти ноември.

3 4 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари