Рекламни удари.

gak

130 прегледа

Рекламните удари са маркетингови похвати,които водят до увеличение на продажбите. Такива удари са хиляди, но ето някои от тях:-През 1910 г. престъпник със смъртна присъда извикал от ешафода : " Купувайте какао Ван Гутен". Следващия ден, случилото се попаднало в пресата и какаото се изкупило веднага.-Французите имали негативно отношение към новия продукт - картофите. Това отношение било преодоляно по един нестандартен начин: Министър Тюрго заповядал да поставят охрана около картофените полета.Хората си помислили, че щом картофите се охраняват, значи са ценни. Скоро те станали най-популярната храна.-Първата реклама в обществените туалетни се появила в Манхатън, Ню-Йорк през 1939 г. В дамските WC се появили плакати рекламиращи електрически пишущи машини. Скоро продажбите скочили с 30 %.-Световният производител на мотоциклети Харли Девидсон предоставил намаление на цената на моторите и сервизното им обслужване на тези клиенти , които имали татуировка с емблемата на фирмата .- BMW получила поръчка за 300 млн.долара а часовниците " Omega Seamaster" увеличили продажбата с 900 % след като били използвани от Джеймс Бонд в филма " Gold Finger ". Срещу 1.2 млн. дол. ,уиски Джак Даниелс било включено ката основна напитка в кадрите на филма " Основен инстинкт ". Продажбите му скочили 500 %.-Това може да се случи само в Русия. Петербургската фирма " Виктория ",почти от 10 години, произвежда шампоан "ПутИна " / паяжина, ударението пада на " и " /. След оставката на Елцин и заемането на поста от Путин, народа с радост започва да купува шампоана и сега нежно го нарича "Шампоан Путина ". Сега със същата марка се произвежда паста за зъби и шоколадови бомбони.




0 Коментара


Все още няма коментари.

Регистрирайте се или влезете в профила си за да коментирате

Трябва да имате регистрация за да може да коментирате това

Регистрирайте се

Създайте нова регистрация в нашия форум. Лесно е!


Нова регистрация

Вход

Имате регистрация? Влезте от тук.


Вход