UL Benchmarks представи 3DMark DirectX Raytracing – тест за оценка производителността на GPU при рейтрейсинга

0
258

Точно към датата на излизане на новите видеокарти Radeon RX 6000 18 ноември, които ще бъдат директни конкуренти на GeForce RTX 3000, разработчиците на UL Benchmarks анонсираха своя нов бенчмарк 3DMark DirectX Raytracing. От името си личи, че в този бенчмарк са включени тестове за измерване производителността на графичните карти при трасирането на лъчите.

Тестовете 3DMark DirectX Raytracing изцяло поддържат продукцията както на AMD, така и на Nvidia.

Резултатите от тестовете изцяло зависят от чистата производителност на графичния процесор в алгоритмите за трасиране на лъчите. В сравнение с традиционното рендиране, рейтрейсингът изключително точно моделира взаимодействието на света с апертурата на камерата.

В бенчмарка 3DMark DirectX Raytracing лъчите от камерата се проследяват по цялото зрително поле с известно отместване, когато се налага да се имитира различна дълбочина на фокуса. Честотата на кадрите се определя от времето изразходвано за проследяването и засенчването на определен брой тестове за всеки пиксел.

Потребителят може да настройва броя на тестовете (пробите) за всеки пиксел и да наблюдава по какъв начин се отразява това на качеството на крайното изображение и на броя кадри в секунда. Осен това се предлага и специален интерактивен режим, който дава възможност за преместване по тестовата сцена и правене на скрийншоти от различните места. Възможно е управлението на точката на фокусиране и блендата на камерата, за да се изследват различните ефекти при различна дълбочина на фокуса.

За стартирането на бенчмарка 3DMark DirectX Raytracing е необходима 64-битова Windows 10 с обновяването May 2020 Update (версия 2004) и видеокарта с драйвери, поддържащи  DirectX Raytracing Tier 1.1.

0 0 глас
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари