Тази седмица, Take-Two Interactive представиха редовния си финансов отчет за изминалия фискален период и очертаха за кратко това, което предстои пред издателя. В доклада за второто тримесечие на 2020 година, председателят на борда на директорите на компанията и изпълнителен директор на Take-Two Interactive Строс Зелник заяви, че компанията разполага с най-силната линия от игри в разработка в цялата си история, в това число „продължения на нашите най-големи проекти, както и вълнуващи нови заглавия“. Той не уточнява конкретно кои са тези „най-големи проекти“, но вземайки предвид това, че Take-Two Interactive е собственик на студиа от ранга на 2K, Private Division и Rockstar Games, евентуалните възможности не са малко. А сега е време за спекулации.

Не знам за вас, но не е ли Bioshock първото, което ви идва наум? Когато преди пет години Кен Ливайн обяви, че Irrational Games прекратява съществуването си, а самият той обмисля да си вземе дълга почивка, мнозина бяха разочаровани. Самият Ливайн обясни, че Infinite, последния Bioshock го е изтощил физически, емоционално, всякак, личния му живот е пострадал много и за него е време да поеме по друг път. Каза ли една жива легенда на гейм индустрията сбогом? Съвсем не. Защото разбрахме за появата на Ghost Story Games, студио, ръководено лично от Ливайн, който взе със себе си някои от предишните си колеги. Ако знаем нещо със сигурност обаче за това, по което работят Ghost Story е, че това не е нов Bioshock. За последно се чуха слухове, че това е някакъв сим, а и самият Ливайн заяви, че след Bioshock иска да се заеме с нещо по-малко. Самите права на Bioshock останаха в 2К, тоест в Take-Two Interactive. Миналата година пък Kotaku, позовавайки се на собствени източници, разказаха за мистериозен проект с името Parkside. По него се работи от това, което е останало от Hangar 13 след завършването на Mafia III. Има ли нещо вярно в тази информация, няма как да знаем, но както 2К, така и Take-Two Interactive на няколко пъти през годините уверяваха как не са забравили Bioshock. Какво ще предложи бъдещето е неизвестно.

Що се отнася до другите данни, изнесени в отчета на Take-Two, Зелник подчерта това, че представянето на Borderlands 3 е надминала очакванията на студиото с над пет милиона продадени копия само за първите пет дни от излизането си на пазара – с 50% повече от предходната игра от сериите. По отношение на култовата Grand Theft Auto V, която шест години след дебюта си продължава да е сред най-продаваните игри в някои дигитални магазини, то продадените копия от нея са минали границата от 115 000 000 единици, RDR2 – почти 26.5 милиона копия по цял свят. По отношение на The Outer Worlds, президентът на компанията добави, че подобно и на последния Borderlands, играта е минала очакванията на студиото без да разкрива конкретни числа, напомняйки, че през 2020 се очаква дебюта ѝ на още една платформа – Nintendo Switch.

ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
  Абонирай се  
Извести ме за