В края на миналата година от 2K Games дойде радостна новина – ще има нов Bioshock. Все още не знаем почти нищо за играта, освен че разработката ѝ е прехвърлена на специално създадено за целта студио с името Cloud Chamber, което има два основни офиса – в американския град Новата в Калифорния и в канадския град Монреал. Тези дни разбрахме повече за Bioshock 4 от публикувани обяви за работа в Cloud Chamber.

Въпросните служебни роли, за които се търсят специалисти са старши гласов дизайнер, AI програмист и водещ системен дизайнер.

От описанието в обявите Cloud Chamber описват играта, като „амбициозен проект, чието основно преимущество ще е неговата сюжетна линия, изпълнена с изключително интересни и разнообразни герои“. Заглавието ще може да предложи разширена диалогова система, която позволява да се вземат важни решения, които променят историята.

От студиото очакват кандидатите да имат опит при работата си по високобюджетни ролеви игри и притежава задълбочени познания в работата си с Unreal Engine. Освен това, геймплей дизайнерът ще трябва да помогне със създаването на открит и напълно динамичен сендбокс свят, в който различни елементи на играта си взаимодействат един с други. Това включва неща, като виртуална екология и икономика на игровия свят, както и много системи, свързани с прогреса на героите. По отношение на AI програмиста, той ще работи с екип, който ще изгражда сложни AI скриптове за големи групи от NPC персонажи, които понякога сформират враждебни фракции и групи.

Bioshock се явява емблематична игра за гейм света. Поредицата е тясно свързана със своя създател Кен Ливайн (макар и той да не работи по втората игра от сериите), дал ни последния Bioshock, Infinite – през вече далечната 2013. Днес обаче Кен Ливайн е начело на друго студио – Ghost Story Games, които вече няколко години работят по мистериозен проект, за който нищо не знаем.

3.7 3 гласа
Оценете статията
Абонирай се
Извести ме за
guest
0 Коментара
Отзиви
Всички коментари