Bloober Team, полското студио зад Layers of Fear, Observer и играта по „Проклятието Блеър“ има сериозни планове за бъдещето си. Това става ясно след изнесения от тях наскоро финасов отчет за последния фискален период.

Разположената в Краков компания ще се фокусира оттук-нататък в създаването на високобюджетни ААА заглавия, вместо досегашните инди експерименти. Към момента има планове за разработката на два проекта едновременно, като бюджетите им ще са по-големи от тези на досегашните им игри, а работата по тях ще продължи по-дълго от обичайното, цитират изнесения документ GamePressure. Bloober искат да излизат с една такава игра на всеки 18 или 24 месеца, която да се продава в милиони копия.

Всички нови заглавия, които разработчикът възнамерява да създаде ще са с перспектива на камерата от трето лице. Освен това, Bloober не възнамеряват да изоставят хорър тематиката, като те ще продължат да поставят акцент върху психологическия аспект в игрите си, но ще се появи много повече екшън в тях, отколкото в миналите им игри. Други важни неща, на които ще бъде обърнато са синематиката и геймплей дизайн, който осигурява високо ниво на преиграване.

Bloober не се отказват съвсем от по-малките игри – те ще бъдат прехвърлени на по-малки екипи. Очаква се през 2020 студиото да ни покаже игра с предварителното заглавие Medium, заглавие, насочено към следващото конзолно поколение, както и нова игра от вселената на Observer.

4
ДОБАВИ КОМЕНТАР

avatar
2 Коментари
2 Отговори на коментарите
0 Последователи
 
Коментарът с най-много реакции
Най-горещият коментар
  Абонирай се  
нови стари оценка
Извести ме за
Един
Един

Bloober или Blobber?

имеимето
имеимето

Имам сериозни съмнения ,че ще намери широка публика на нашия пазар.

Да ти Е капитализма!
Да ти Е капитализма!

Българския ли? Че от кога някой ни брои за пазар