fbpx
3.9 C
София

Новата версия на технологията Nvidia DLSS ще предложи нов висококачествен режим

Най-четени

Даниел Десподов
Даниел Десподовhttps://www.kaldata.com/
Новинар. Увличам се от съвременни технологии, информационна безопасност, спорт, наука и концепцията Internet of Things.

Технологията за интелигентно мащабиране Nvidia DLSS (Deep Learning Super Sampling) съвсем скоро ще започне да предлага още един режим. Във версия 2.2.90.0 ще бъде представен профила „Ултра качество“ (Ultra Quality), който ще осигури малко по-голяма честота на кадрите при максимално високо качество на изображението. Това стана известно от документацията на геймърския енджин Unreal Engine 5.

Да напомним, че технологията Nvidia DLSS 2.0 е усъвършенствана невронна мрежа с дълбоко машинно обучение, базирана на ядрата Tensor Cores, с каквито разполагат видеокартите GeForce RTX. Новата технология повишава общата производителност и честотата на кадрите. В крайна сметка изображението е по-детайлно в сравнение с DLSS 1.0 и е по-лесна интеграцията в различните игри.

Според мнението на експертите от уеб портала VideoCardz, новият режим Ultra Quality е директен отговор на технологията AMD FidelityFX Super Resolution (FSR). FSR дава възможност за ускорение работата на взискателните игри, в които се използва технология за трасиране на лъчите в реално време. Засега това е достъпно в Godfall и The Riftbreaker, при които се получава много добро ускорение при използването на новите видеокарти от фамилията Radeon RX 6000. При FSR не се използват специализирани ядра на графичния процесор, но получените резултати са сходни и дори малко по-високи от тези на DLSS.


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

2 Коментара
стари
нови оценка
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини