fbpx
13.5 C
София

EA разработва ИИ система за наказание на играчи, които си сътрудничат с врага

Най-четени

На EA ѝ е омръзнало играчите да се сприятеляват с враговете си и е измислила начин да спре това. Новият патент на компанията, озаглавен „Detecting Collusion in Online Games“, има за цел да хване играчите от противниковите отбори, които нечестно си партнират, преди да успеят да съсипят играта за всички останали.

Системата, забелязана от Exputer, ще използва изкуствен интелект, за да пресява богати данни за играчите.

И да преценява дали поведението им в играта представлява тайно споразумение или не. Ще се анализират не само данни от играта, а всичко, което EA има за вас. Ако вие и вашият опонент имате обща гилдия в друга игра на EA, ако в миналото сте си разменяли съобщения в чата или дори ако се познавате от акаунти в социалните мрежи, които сте свързали с играта, всичко това ще бъде включено в процеса на вземане на решения от системата.

Ако анализът на данните на даден играч извън играта и в играта, настоящата и предишни игри, подскаже нещо нередно, тогава е време за наказание. Предложените наказания са стандартни и включват „отстраняване от мача, дисквалифициране от награди, временно отстраняване или пълна забрана и т.н.“

EA казва, че наказанията могат да бъдат автоматични или да са след „човешки или алгоритмичен преглед“.

Възникват доста въпроси по отношение на личните данни. Със сигурност има потенциал и за доста грешки. Важно е да се помни, че засега това е само патент, а компаниите редовно издават патенти за системи и технологии, които в крайна сметка никога не използват. 


Коментирайте статията в нашите Форуми. За да научите първи най-важното, харесайте страницата ни във Facebook, и ни последвайте в Telegram и Viber или изтеглете приложението на Kaldata.com за Android, iOS и Huawei!

Абонирай се
Извести ме за
guest

0 Коментара
Отзиви
Всички коментари

Нови ревюта

Подобни новини