• публикации
    13
  • коментари
    0
  • прегледи
    17363

За този блог

Новини от света на кафе и чай индустрията

Публикации в този блог

tripping

blog-0900474001359710259.jpgНаднорменото тегло и затлъстяването в наши дни придобиват мащабите на епидемия и проблема съвсем не може да се разглежда като естетически.

Някои изследвания твърдят, че заболеваемостта от метаболитен синдром в САЩ и Европа е при повече от 25% от населението. Над 65% от смъртността, включително и в България, е в следствие на сърдечно- съдови заболявания, като основната причина за този мрачен факт е именно затлъстяването. В резултат на горното, пазарът на хранителни добавки, допринасящи за здравословен контрол на теглото, продължава да расте. Днес продажбите на продукти за отслабване само в САЩ надхвърлят 20 млд. щатски долара годишно.

За съжаление обаче това търсене провокира огромен бум на измами с подобни продукти, бизнесът с фалшиви препарати за отслабване в Интернет вече е добре организирана индустрия. Много компании, за да си осигурят „парченце от баницата”, преписват отслабващ ефект на всевъзможни продукти, от които в повечето случай ползите и действията са единствено и само агресивна и много често подвеждаща реклама, без каквато и да била реална ефективност.

Има ли реална и безопасна алтернатива която да води до ефективно отслабване?

Отговорът е ДА и той идва от науката! Може би вече сте срещали новината за ефекта на африканското манго в множество реклами в интернет, придружени от снимки на популярния д-р Мехмет Оз, който горещо препоръчва специален патентован екстракт от семена на този рядък плод, като ефективно и безопасно средство за отслабване. В няколко свой предавания, а също така и в шоуто на Опра, д-р Оз обърна внимание на „вълшебната съставка” като дори я нарече “Чудо в аптечката Ви, което може да помогне да загубите 6 кг. на месец”.

И съвсем разбираемо, в предвид влиянието на именития доктор, който се приема за светило от милиони хора по света, пазара е наводнен с продукти носещи името Африканско манго. В действителност обаче въпросните продукти за отслабване всъщност нямат нищо общо с революционния, патентован, клинично тестван екстракт, за който говори доктор Оз, и са просто удобно средство за трупане на печалби за сметка на изтерзаните клиенти.

И така, каква точно е истината около африканското манго и помага ли за отслабване?

Много преди д-р Оз да заговори за Африканското манго с ботаническо наименование Irvingia gabonensis , науката безусловно доказа неговите почти невероятни свойства по отношение на контрола на теглото и метаболитното здраве. Към момента има няколко клинични изследвания с хора, публикувани в авторитетни рецензирани издания, и всички те показват мощно действие за намаляване на теглото, телесните мазнини, общия плазмен холестерол, LDL (лошия) холестерол, кръвната захар на гладно и нивата на С-реактивния протеин. Последното рандомизирано, двойно сляпо, контролирано с плацебо клинично проучване с хора потвърди резултатите от предходните. Проучването беше публикувано в рецензираното от специалистите списание „Lipids in Health and Disease” („Липиди в здравето и болестите”). В десетседмичното проучване участваха 102 здрави доброволци с наднормено тегло и/или затлъстяване (Индекс на Телесна Маса /ИТМ/ 26 или по-висок). Групата за лечение получаваше 150 мг. WellTrim® iG (IGOB131®) или плацебо, 30 до 60 минути преди обяд и вечеря. Наблюдаваха се значителни подобрения- тегло, телесни мазнини, обиколка на талията, както и кръвна захар на гладно, липиди в кръвта, C-реактивен протеин (CРП), адипонектин и лептин.

Всъщност, в края на проучването, WellTrim® iG (IGOB131®) групата загуби средно 28 паунда(13 кг.), 6.7 инча(17 см.) от талията и намали телесните мазнини с 6.3%! Нивата на общият холестерол бяха понижени с 26%, на LDL-холестерол 27%, на кръвна захар на гладно с 22.5% и на СРП с 52%.

За да не станете жертва на измама с продукт за отслабване с името Африканско манго е важно да отбележим, че тези данни касаят единствено патентован екстракт (защитен с патент на САЩ No. 7,537,790), извлечен по специален способ от семената на плода с научно найменование IGOB131®. Създател на IGOB131® е световно известния експерт по затлъстяване и метаболитен синдрон д-р Юлий Обен- настоящ професор по хранителна биохимия. Защитената търговска марка, под която се продава оригиналния IGOB 131®, e WellTrim® IG – марка собственост на американската фирма ICON GRUP, която е дъщерна компания един от най-уважаваните играчи в индустрията а именно NutraGenesis LLC. USA.

tripping

blog-0942707001333295957.jpgАгенция Ройтерс разпространи изявление на Самбазон, пионерът и световен лидер на пазара със сертифицирани биологични Акай Бери продукти, Американската компания обяви фактически данни за хранителната стойност на Acai , това става в светлината на все по- нарастващият обем на неверни твърдения от страна измамни компании, продаващи фалшиви Acai Berry Продукти.

Плода Acai от векове се консумира от местните жители на Амазония .Това е един от най-силно питателните плодове на планетата, научно установен факт е наличието на безпрецедентно високи количества на мощни антиоксиданти и здравословни Омега мазнини . Тъжно е, че измамите с Acai Berry днес придобиват огромни размери. Потребителите са заблуждавани със скандални претенции на компании, продаващи нискокачествени продукти за бърза загуба на тегло, засилване на сексуалната активност или нереални здравни ползи. Самбазон призовава потребителите да бъдат предпазливи по отношение на продукти, предлагани в сайтове за диети или отслабване, подобни измамни фирми силно дискредитират Acai и истинските ползи от него – за тези потребители, които за съжаление са станали жертва на измама от Самбазон, призовават да отнесат въпроса до Организациите за защита на потребителите.

Налице е увеличаване на размера на подвеждаща информация, при която се приравняват нискокачествени продукти, произведени от цели плодове или екстракти, с автентичните сертифицирани такива. Ползите на Акай Бери Самбазон са установени в следствие на години тестове, проведени от акредитирани организации в Бразилия и САЩ- всички те доказват, че Органичният Акай значително превъзхожда установените фаворити като Нар, Боровинки и всички останали плодове. "Acai е един от малкото плодове, които са богати на омега-9 мазнини, които можете да намерите в зехтина ", казва Дейвид Grotto, RD, автор на 101 Храни, които може да спасят живота ви.

В течение на 8 години, като част от техния неподражаем стандарт за осигуряване на високо качество, Самбазон е похарчила над $ 500,000 долара за рутинно тестване на Acai, обработен в собственият им завод в Амазонската тропическа гора за да се гарантира, че те винаги предлагат най-хранително мощният и високо качествен Acai в света.

"Нашите Acai продукти са изключително богати на мощни антиоксиданти и здравословни мазнини – факт , които е установен през годините в следствие на множество научни изследвания" -заяви Райън Блек, Изпълнителен Директор на Самбазон. "Жалко е, че екстравагантни и неоснователни твърденията, направени от измамни бизнес структури, подкопават общественото доверие и разбирането на истинските предимства на плодовете. С атестирането от известни спортисти, специалисти по хранене и медицина, както и с факта, че нашите продукти се ползват от милиони доволни потребители по целия свят, ние сме горди че предлагаме най-високо качество на Acai продукти, направени съобразно всяка стъпка на процеса - "реална сделка"".

За Самбазон

Самбазон е световният лидер на пазара с Acai продукти и суровини. Продуктовото портфолио на Sambazon от Органични напитки Acai сокове и протеини, замразени Acai Berry продукти и хранителни добавки се ползват от спортисти от световна класа. Продуктите на Самбазон се предлагат от най-големите търговки вериги в САЩ. включително Whole Foods, Jamba Juice, Krogers и хиляди специализирани магазини, аптеки и сок барове в цялата страна.

Пазарният модел на Самбазон за справедлива търговия в тропическите гори на Амазонка насърчава стопанисване на горите, създава нови работни места, подобрява условията на живот и образователни възможности за хиляди фермерски семейства. През 2006 г. Самбазон получи престижната наградата на Държавният Секрета на САЩ за Корпоративни Постижения , връчена от самата Кондолиза Райс.

tripping

blog-0529757001327237379.jpgВ днешно време електронните везни са един от най- използваните и приложими помощници на човека. Дигиталните везни намират приложение в ежедневието и бита, както за домашна употреба, така и в редица индустрии за професионални приложения. За разлика от всяка друга техника- Аудио, видео, мобилни телефони или компютри- дигиталните везни са нещо, с което никога не бива да се прави компромис! Няма по- безсмислена покупка от тази на безименна евтина електронна везна, с каквито днешно време е наводнен пазара. Подобни продукти могат да служат за играчки на децата Ви, дори за украшения, но крайният резултат от измерването с тях е аналогичен на добре развита интуиция и точно око.

Най-реномираните световни марки везни

My Weigh- Американската Компания е безспорният световен лидер в производството на дигитални везни. Един много стар и добре познат производител. Тази Компания е дала повече иновации в индустрията от всеки друг производител. Те са създателите на първата дигитална везна с LCD Дисплей, първи пускат везни с Touchscreenекрани и като цяло тази Компания ражда хит след хит. Наскоро Компанията обяви на практика доживотна гаранция за своите продукти. Това е най- дългата гаранция, която съществува към момента на пазара на електронни везни.

JScale- Jennings е изключително престижна марка с повече от 30 години история. Характерно за марката е, че предлага отлично качество на много добри цени. Качеството на марката е обезпечено с 20 години гаранция на продуктите.

ProScale- Това е Компанията, нарицателно за качество на ниски цени, която произвежда дигитални везни както за професионални цели, така и за битови нужди. ProScale е носител на множество награди. Продуктите им се ползват от 5- годишна гаранция.

tripping

Ако до 2010 г. в браншовия свят се приемаше, че завода на Caffe Vergnano в Торино е върхово постижение в кафе индустрията , с построяването на втория завод на компанията от Верняно доказаха, че е възможна още една крачка напред към съвършенството. Новата структура е разделена на два блока, с които компанията ще отговори на все по- нарастващото търсене на марката в световен мащаб. Дизайнът на новото съоръжение е проектиран и изпълнен изцяло в съответствие с принципите и политиката на Верняно за грижа към околната среда. Компанията е въвела ISO14001 стандарт, който отговаря на най- високите международни екологични стандарти. В този контекст е изпълнена архитектурата, като стените на новия завод са покрити със зеленина и на зеления фон изпъква логото на Caffe Vergnano 1882. Останалата част е черна, корпоративния цвят на компанията, типично за дизайна и имиджа на Кафе Верняно. Новото съоръжение на Кафе Верняно е построено от групата Магнети- водещата компания в строителството на промишлени сгради. Магнети е изпълнител на някои от най- колоритните и добри проекти в Италия като Lindt Италия, Porsche Италия, Colussi Италия, DHL Италия, Ermenegildo Zegna и др. Общата площ на новото съоръжение е 15700 кв.м. част от новия завод ще се използва за производството на новата линия кафе капсули Espresso 1882

Заводите на Кафе Верняно са включени,като основна атракция при организираните туристически обиколки из Торино (Старата столица на Италия), наред с Fiat и други индустриални гиганти, като се предоставя възможността на туристите да видят създаването на една легенда от света на автентичното Италианско еспресо.

tripping

blog-0009972001324726319.jpgПрез ноември, елитната верига от кафенета " Vergnano 1882" достига 52 броя с пет нови обекта в Монако, Лондон, Кувейт, Казабланка и Доха (Катар). Фамозният проект започна през 2001 г. с първото заведение “Caffe Vergnano 1882” в Чиери Италия и по-късно се превърна в една от най-елитните международни кафе-вериги. Бутиковата концепция има конкретна цел: да се насърчи култура на перфектното еспресо Произведено в Италия, като се свържат с образа на легендарната марка, която се приема за кулинарен еквивалент на Motto Guzzi .

Във всички кафе ресторанти по света, може да се опита характерното за веригата меню 1882, което включва кафе специалитети - създадени специално от кафе Vergnano - и ястия предназначени да въвеждат в света на италианската кулинария, запазвайки същия акцент на марката: качеството на суровините, гурме култура, изискан вкус и естествено естетически аспект.

По случай десетата годишнина на кафе веригата е в ход и нов проект за редизайн на всички заведения . Всеки детайл на новата концепция отразява загрижеността на към околната среда: въвеждат се нови екологично чисти материали за мърчандайзинг, мебелите са изработени екологични и естествени материали, като висококачествено дърво и слабо обработена кожа с ниско съдържание на формалдехид.

От дизайнерска гледна точка, всеки елемент от новия имидж е вдъхновена от един емоционален символ "1882", годината на раждане на кафе Vergnano. Който носи двойно послание: 129 години история и традиция, и второ, съвременна атмосфера, интимност и удоволствие от истински кафе ритуал. Нов и забележителен акцент в заведенията е представянето на новата линия кафе капсули Espresso 1882

tripping

Heзaвиcимo дaли cтe пpoфecиoнaлeн бapиcт (бapмaн) или нe пpaвитe ĸoмпpoмиcи зa пepфeĸтнoтo ecпpeco дopи във Baшия дoм, бapиcтa aĸcecoapитe ca нepaздeлнa чacт oт пpигoтвянeтo нa идeaлнoтo ĸaфe. Te ca тoлĸoвa вaжни, ĸoлĸoтo дoбpaтa мapĸa ĸaфe и виcoĸoĸaчecтвeнaтa ĸaфe- мaшинa. Oтдaвнa oтминa вpeмeтo, в ĸoeтo бapмaнът или бapиcтът в дaдeнo зaвeдeниe paзбивaшe мляĸoтo зa ĸaпyчинo в чaшaтa, cлeд ĸoeтo дoбaвяшe ĸaфeтo. Beчe пoвeчe oт зaдължитeлнo e пoлзвaнeтo нa т. нap. питчep (или ĸaнa зa paзбивaнe нa мляĸo). Tyĸ e вaжнo дa oтбeлeжим oгpoмнoтo знaчeниe нa ĸaчecтвoтo нa тoзи зaдължитeлeн бapиcтa инcтpyмeнт. Aĸo пoлзвaтe eвтин тeнeĸиeн cъд, тo пo- дoбpe би билo дa paзбивaтe мляĸoтo в чaшaтa. Зa пocтигaнe нa oтличнo ĸaчecтвo нa мляĸoтo зa лaттe нaпитĸa oт пъpвocтeпeннo знaчeниe e питчepa дa e oт мacивнa нepъждaeмa cтoмaнa и c пoдxoдящ дизaйн, ĸoйтo дa пoзвoлявa paвнoмepнoтo paзбивaнe нa мляĸoтo.

pitcher_mota.jpg

Teмпepaтypaтa нa мляĸoтo e oпpeдeлящ фaĸтop зa ĸaчecтвoтo нa гoтoвaтa лaттe нaпитĸa. Toвa нaлaгa изпoлзвaнeтo нa пpoфecиoнaлeн тepмoмeтъp, ĸoeтo пoзвoлявa зaгpявaнe нa мляĸoтo дo нaй- дoбpa тeмпepaтypa, ĸoeтo oт cвoя cтpaнa пoдчepтaвa вĸyca и apoмaтa нa нaпитĸaтa. Mнoгo бapиcти ce oпитвaт дa пpeцeзиpaт нa oĸo тeмпepaтypaтa нa мляĸoтo, ĸoeтo нe винaги ce пoлyчaвa. B ĸpaйнa cмeтĸa дopи cвeтoвнитe бapиcтa шaмпиoни изпoлзвaт тepмoмeтъp.

Taмпepът- мoжe би нaй- вaжния и цeнeн бapиcтa aĸcecoap. Toвa e тaĸa, зaщoтo пpaвилнoтo пpecoвaнe нa ĸaфeтo e ĸлючa ĸъм дoбpoтo ecпpeco. Heдoпycтимo e пpoфecиoнaлeн бapмaн (бapиcт) в дaдeнo зaвeдeниe дa пpecoвa ĸaфeтo нa cтaтичния тъпĸaч нa ĸaфeмeлaчĸaтa. B тoзи cлyчaй дoбpoтo ecпpeco e пo- cĸopo peзyлтaт нa ĸъcмeт, oтĸoлĸoтo нa пpoфecиoнaлнa paбoтa. Hapeд c тoвa пoдoбнo дeйcтвиe би нaпpaвилo мнoгo нeпpиятнo впeчaтлeниe нa вceĸи ĸлиeнт c eлeмeнтapни пoзнaния и интepecи зa пpигoтвянeтo нa ecпpeco.

Πocтaвĸaтa зa пpecoвaнe нa ĸaфe e нepaздeлнa чacт oт тaмпepa. Tя пoзвoлявa пpaвилнoтo фиĸcиpaнe нa pъĸoxвaтĸaтa и нaй- oптимaлния ъгъл нa пpecoвaнe във филтъpнaтa ĸoшницa нa pъĸoxвaтĸaтa, ĸoeтo e ĸлючa зa дoбpaтa eĸcтpaĸция нa ĸaфeтo.

Cъщecтвyвaт oщe peдицa цeнни aĸcecoapи, ĸoитo ca пoмoщ нa бapиcтa ĸaтo лaттe apт пиcaлĸaтa зa цeнитeлитe нa лaттe apт; бap шeйĸъpитe зa пpигoтвянeтo нa paзлични ĸaфe cпeциaлитeти; шeйĸъp дeĸopaтopитe; ĸoшчeтo зa oтпaдъчнo ĸaфe и мнoгo дpyги.

Oт cъщecтвeнo знaчeниe e и изпoлзвaнeтo нa пpoфecиoнaлeн пpeпapaт зa пoчиcтвaнe , зaщoтo xpoмиpaнoтo пoĸpитиe нe aбcopбиpa ĸaфeтo. Hяĸoи бapиcти нямaт нaвиĸa дa чиcтят чacтитe, ĸoитo влизaт в ĸoнтaĸт c ĸaфeтo, ĸoeтo e гpeшнo, пopaди ĸoeтo в пocлeдcтвиe тe нe мoгaт дa paзбepaт зaщo вĸyca и apoмaтa нa ĸaфeтo ca c пo-ниcĸo ĸaчecтвo.

Kaчecтвeнитe бapиcтa aĸcecoapи ca и пocлaниe ĸъм ĸлиeнтa нa вcяĸo дoбpo зaвeдeниe зa cпeциaлнo oтнoшeниe ĸъм ecпpecoтo и лaттe нaпитĸитe.

tripping

Caffe Vergnano, съвместно с FIAT реализираха новаторски проект, в който новият Фиат Добло става истински кафе магазин на колела. Идеята е разработена от дизайнерският отдел на Caffe Vergnano и превръща „Fiat Doblo” (ван на годината 2011г.) в пътуващо кафе шоу. Визията е в унисон с бутиковия стил и имидж на легендарната кафе компания от Торино. Черен на цвят с логото на Кафе Верняно от двете страни. Интериорът е уникален и включва най-доброто от съвременната кафе технология,оборудването от кафе машина и кафе мелачка е на елитната Италианска марка ELEKTRA която се приема за „Ролс Ройса на кафе машините”.

doblo_caffetteria2.jpg

Новият модел, ще се използва от FIAT и CAFFE VERGNANO за различни поводи, панаири, презентации и други събития в Италия и по света. В Германия той вече направи своя дебют на търговското изложение в Хановер .

„Нашето партньорство с Фиат е пример за тясно сътрудничество между двете компании, които макар в различни области, са направили и правят толкова много за международното признание на "Произведено в Италия". "Новият FIAT DOBLO ще бъде посланик на доброто Италианско еспресо и постиженията на Италианската автомобилна индустрия по света.”-заяви Енрико Верняно (мениджър продажби на Caffe Vergnano).

tripping

Новият партньор на фирма Трипинг ЕООД е италианската компания Asacimici Group.

Компанията е световен лидер в производството на почистващи препарати за хранителната индустрия. Предмет на новото партньорство между двете компании ще бъде вноса и дистрибуцията на най- добрите марки в света почистващи препарати за кафемашини и друга домакинска техника -Puly Caff и Puly Milk.

Марката Puly Caff е безспорният световен лидер в кафе индустрията по отношение на грижите както за професионалните кафемашини, така и за домашните такива. Това е цялостна патентована концепция биодеграденти, които осигуряват качествена грижа и хигиена за еспресо машини на всеки етап от технологичния процес. Различните препарати Puli Caff, Puly Milk и Puly Cleaner, както и професионалния Calcinet, решават ефективно и безопасно проблемите с натрупването на котлен камък и варовик, осигуряват пълно почистване на групите, портфилтрите и цедките на професионалните и домашни кафемашини от наслагвания от кафе. Puly Milk се използва за премахване на остатъци от мляко, млечни протеини от автоматични капучинатори, стиймъри накафемашини и професионални бариста аксесоари. С оглед бурното развитие на супер-автоматичните кафемашини- роботи, е разработен и продукта Puly Caff Plus калибровани таблетки от 1 гр. и 2.5 гр., специално предназначени за почистващите програми на пълните автомати.

Продуктите Puly Caff и Puly Milk са сертифицирани по NSF International, като всички суровини за производството са сертифицирани по FDA- администрация по храни и лекарства, което гарантира изключително мощно действие и пълна безопасност при използването им. Редовната употреба на продуктите гарантира отлично качество на кафето и дълъг живот на оборудването, независимо дали става въпрос за професионални или домашни кафемашини.

tripping

banner_acai.jpg

Последните няколко години светът е завладян от истинска Акай мания, тръгнала от Холивудските звезди, обхванала цяла Америка и понастоящем Европа и Азия. И ако и по-рано е имало потребителска истерия след появата на някой нов „вълшебен продукт”, но е отминавала в рамките на няколко месеца или година, то при Акай бери нещата стоят по коренно различен начин. Не само търсенето на Акай продукти на спада, но се увеличава в пъти с всяка изминала година. Днес обемът на продажби на Акай Бери продукти е милиарди долари, компанията SAMBAZON INC., която е пионер и понастоящем глобален доставчик в света на акай бери продукти и суровини, е в топ 500 на най-бързо развиващите се компании в САЩ. Дори гиганти като Coca-Cola Co., PepsiCo Inc. и Anheuser-Busch Cos. ще лансират продукти от акай, според Wall Street Journal. Компанията Procter & Gamble Co също добави Акай в своите шампоани и балсами.

Какво е Акай Бери (AcaiBerry)

Акай бери е малък лилав плод, който расте в дъждовнитегори на Амазония на палмови дървета от рода на Евтерпа(Euterpe oleracea).Автентичното произношениевсъщност е "ассай". И въпреки че е сравнително непознат за нас, местното население по делтата на река Амазонка в Бразилия издига този малък плод в култ, наричайки го „Фонтанът на живота”и от векове се възползва от медицинските му качества . Брането и обработката на плода Акай отнемат много време.

Около 10% от плодовете са годни и трябва да бъдат отделени от семената. Акай бери също така е изключително нетраен плод. Издържа максимално 2-3 часа след откъсването, ако не е обработен. И вероятно по тази причина е останал непознат за света, въпреки митовете и легендите, които датират още от колонизаторите .

Как започна Акай Бери манията

Всичко започва през 2000-та година, когато двамата братя Раян и Джерами Блек (професионални футболисти) от Калифорния, заминават на сърф-ваканция в Бразилия. Там за пръв път опитват Акай и остават изумени от благоприятното действие, даващо тонус и енергия. Наред с това, провокирани от легендите и преданията за този плод, решават да внесат Акай в САЩ под формата на замразено пюре. Това е и повода да основат компанията си Самбазон. До края на първата година стотици барове по крайбрежието вече предлагат кактейли и напитки с Акай.

Двамата братя взимат смелото решение да построят ултрамодерен завод в сърцето на Амазонската джунгла за преработка на Акай, защото само по този начин е възможна навременната обработка и износа извън Бразилия, без да бъде загубена нито една от безценните съставки на плода.

Днес компанията Самбазон се оценява на милиарди долари. Самбазон е глобалният доставчик на сертифицирани органични Акай продукти и суровини. В Бразилия за компанията работят над 10 ооо фермерски семейства, развиващи биологично земеделие. Самбазон е и основател на първата по рода си Организация за справедлива търговия, която има за цел да осигури справедливо заплащане на меснитефермери, което да ги стимулира да развиват био-земеделие по изискванията на кампанията за Органични продукти, отговарящи на строгите критерии на Големите световни сертифициращи организации .

През Ноември 2006 г. Самбазон печели престижната награда на държавния секретар на САЩ - Наградата се връчва за корпоративни постижения на малкия и среден бизнес.

„SAMBAZON e пример как една компания може да направи толкова много за развитието, икономиката, околната среда и обществото на страната домакин”-казва Кондолиса Райс (Държавен секретар САЩ). Номинацията за наградата на САМБАЗОН е направена от посланика на Бразилия в САЩ и беше спечелена в конкуренция с MOTOROLA.

Здравословен Феномен ли е Акай или поредната измама?

За този въпрос и двата отговора са еднакво верни.

От една Страна: За разлика от много продукти, на които необосновано са преписвани магически свойства, Acai berry Sambazon е предмет наредица изследвания на най- авторитетните изследователски институти и учени в световен мащаб и всяко едно показва безпрецедентни ползи за здравето от приема на Органичен Акай Самбазон.

А от друга: В резултат на невероятния успех на продуктите Акай бери на SAMBAZON, за съжаление Акай се превърна във феномен и по отношение на некоректни измамни маркетингови стратегии в световен мащаб. Въпреки спецификата на плода, която гоправи неизползваем извън Бразилия и факта, че единствената компания, която има технологичен и човешки ресурс за качествена обработка на плода, без да бъде загубена нито една от безценните му съставки, е Самбазон- се наблюдава масово предлагане на Акай продукти и човек може да остане с впечатление, че този рядък плод едва ли не расте във всеки заден двор. На пазара повечето хранителни добавки съдържат екстракт от Акай Екстракта няма дори и малка част от стойностите на органичния Акай Самбазон,но е удобен начин някой фирми да трупат печелби спекулирайки с името на този наистина изумителен плод .

Официален представител за България на SAMBAZON е фирма Триппинг Еоод

За Трипинг Еоод:

Към настоящия момент фирма Трипинг ЕООД е официален представител на няколко от най-значимите световни компании в съответните области. Основен дял на дейността заема вноса, маркетинга и дистрибуцията на горещи напитки- кафе, чай, горещ шоколад, както и машини, съоръжения и аксесоари за приготвянето им, добрата презентация и професионално предлагане . Днес екипа на фирмата може да са истински горди с портфолиото си. Компаниите, които представлява фирма Трипинг в България, сами по себе си се приемат като „законодатели” в глобален мащаб.

tripping

Чайве Newby of London празнуват тоталното си превъзходство в чай индустрията, след като спечелиха рекордните 21 златни медала за 2011, на най-престижните награди в света „Great Taste Awards”, които се приемат за „Оскарите” при храните и напитките. В серия от слепи дегустации, на Гилдията за фини храни и напитки, чай Нюби беше награден с невероятните 21 златни награди „Велик вкус”. Това бие собствения рекорд на Английската марка от 2010г., когато Newby чайове доминираха с 13 награди и ги превръща в абсолютен рекордьор в историята на най-престижните награди в браншовият свят „Great Taste Awards”, като са спечелили 65 отличия за последните 6 години.

rose_tea(1).jpg

Това забележително постижение несъмнено се дължи на уникалната система на чай Нюби за снабдяване, както и на съоръженията за опаковане. Само един на всеки хиляда чайове влиза в завода на елитната марка и е избран да се превърне в чай Нюби . Всяка партида чай е избрана въз основа на времето и начина на бране. Нюби избира саморъчно събирани чайове, които се берат в разцвета на сезона в първата и втората вълна на цъфтежа. Всяка доставка на чай за Newby е предмет на безпрецедентен анализ и дегустация, което гарантира, че само най-добрите листа и пъпки от най-добрите чаени градини в света, ще се превърнат в гурме чай Newby.

Чай в истинският смисъл

Подобно на отбраните вина, чайове Нюби имат отличителни черти и неподражаеми стандарти. Това е чай в истинския смисъл на думата. Марката издига ежедневната напитка до небесни висоти. В Нюби знаят, че качеството на чая в най-голяма степен идва от сезона- във всяка чаена градина по света, има само един или два кратки периода, които са по различно време на годината, когато листата са най- добри. За разлика повечето марки, които купуват чая от борсите, Нюби избира и опакова чайове, произведени само в тези кратки периоди. След което възможно най-качествените чайове се използват за създаване на уникални смеси, които представляват симфония от вкусове далеч по-силна от всеки отделен вид чай. Повечето рецепти на Newby of London са строго и ревниво пазена тайна.

Официален представител на елитнета марка чай е фирма Триппинг Еоод

За Трипинг Еоод:

Към настоящия момент фирма Трипинг ЕООД е официален представител на няколко от най-значимите световни компании в съответните области. Основен дял на дейността заема вноса, маркетинга и дистрибуцията на горещи напитки- кафе, чай, горещ шоколад, както и машини, съоръжения и аксесоари за приготвянето им, добрата презентация и професионално предлагане . Днес екипа на фирмата може да са истински горди с портфолиото си. Компаниите, които представлява фирма Трипинг в България, сами по себе си се приемат като „законодатели” в глобален мащаб.

tripping

Тази година Caffè Vergnano ще бъде домакин на Европейски шампионат "Най-добър Бариста 2011".

След серия от регионални полуфинали в различни европейски градове, победителите ще се срещнат в HOST Милано; на 21-25 октомври, за да бъде излъчен крайния победител.

Повече от 129 години Caffè Vergnano произвежда най-високото качество кафе, но крайният резултат в чашата идва само с помощта на експерт Бариста. Неговите умения гарантират, че нашите клиенти ще пият наистина високо качество еспресо, капучино или други напитки на основата на кафе.

„Vergnano Най-добър Бариста” ще бъдат оценявани по много критерии за качества и умения, които са необходими на Бариста.

img_visual_best.png

• Технически умения като Бариста

• Знания за кафето

• Способност за адаптиране

• Организация и чистота

• Бързина и ефективност

• Умение за Latte изкуство

• Способност за общуване с клиента

За да бъде спечелена титлата Caffè Vergnano "Най-добър Бариста 2011", учасниците ще трябва да покажат всички тези способности в рамките на 10 минути. Финалът ще се проведе на изложението HOST в Милано на 21-25 октомври. Всички полети и настаняване за финала в Милано ще бъдат поети от Caffè Vergnano.

tripping

blog-0661722001402566889.jpgЗалцбург (OTS) От следващият Петък 4 Ноември, водещата световна верига SPAR пуска в своите магазини четири различни вида кафе капсули съвместими с всички кафе машини NESPRESSO®.

Новите капсули ESPRESSO 1882 са произведени от най-добрата италианската марка на пазара "Caffе Vergnano" и ще се продават във всички 1400 магазина SPAR и EURO SPAR.

280_0_2040663_43621.jpg

Цената е до 23% по-евтина от тази на Nespresso®.

"Горд съм, че успяхме, най-сетне да се справим с монопола на Nespresso. Ние предлагаме през следващата седмица достъпна и реална алтернатива на Nespresso капсулите, ", казва д-р Герхард Дрексел, Изпълнителен Директор на SPAR .

Легендарната италианска Компания Caffe Vergnano която произвежда новите капсули от най-качествените сортове кафе, неотдавна лансира успешно продукта в Италия. Капсулите са налични в основните вериги хипермаркети .

"Casa del Caffè Vergnano" е най-старата италианска кафе компания, която сега изнася в 160 страни в света възможно най-високото качество кафе.

tripping

blog-0582036001402581178.jpg64-es.jpg

Caffe Vergnano представя новите си кафе капсули, съвместими със системата NESPRESSO®

(Марката NESPRESSO® не е собственост на Кафе Верняно или други свързани компании.)

Кафе Верняно лансира Èspresso: нова линия капсули, предназначени за дистрибуция в супермаркетите и съвместими с всички НЕСПРЕСО кафемашини, които се продават в момента. Първоначално включените пазари за продажба са в Италия, Швейцария, Франция, Испания и Португалия.

С концентриране на проучвания и умения, Èspresso1882 капсулите са първите кафе капсули в Италия, които превръщат традицията в съвременен ключ и представят едно ново преживяване, 100% „произведено в Италия”. Резултатът е висококачествен продукт с непогрешим аромат, който носи със себе си цялата страст и удоволствие от перфектното еспресо от Кафе Верняно за всекидневна употреба във Вашия дом.

Това е нова продуктова линия, която обхваща четири разновидности. Представя напълно нови референции за сегмента, комбиниращи уменията на легендарната Компания от Торино със съществуващите нови технологии в един продукт.

Èspresso1882 е уникален по своята същност продукт- той обединява качеството на „Направено в Италия” с опазването на околната среда.

Кафе Верняно Капсулите ограничават влиянието си върху околната среда, тъй като те са направени от биоразградима пластмаса в съответствие с Европейската Директива 94/62/СЕ. Спазва се ISO 14855 метода за тестване. Кафе Верняно капсулата е направена да бъде общ биоразградим отпадък.

Капсулите са плод на партньорството с Mocchiavelli, Италиянската Компания с дългогодишна традиция в производството на пластмаса, които работиха с Caffe Vergnano върху патента за предходната системата кафе капсули и за Биоразградим материал.

Èspresso ще бъдат налични в основните вериги супермаркети. Това решение беше взето с цел да направи отличните продукти на Caffe Vergnano още по- достъпни за клиентите, без да ги задължава да посещават бутикови магазини или да поръчват продуктите по Интернет.

Продуктът предвижда два ключови момента- първата фаза представлява разпределението на капсулите в най- ключовите супер и хипермаркети в цялата страна, докато втората фаза, насрочена за Ноември, предвижда представянето на пазара на марковите машини Èspresso.

Кафе Верняно работи по проекта за кафемашините с Polti, водеща в сектора компания, която ще произвежда Èspresso машините, които ще бъдат налични в най- добрите супер и хипермаркетите за електрически уреди.

Линията

Èspresso ще бъде налично в четири разновидности: Arabica, Cremoso, Intenso и Decaffeinato. Всяка кутия съдържа 10 индивидуално пакетирани кафе капсули за да се запазят непокътнати аромата и качеството на продуктите.

Изключителните опаковки са направени за новата линия, затвърждаващи елегантния имидж на Компанията и показващи нейната ангажираност за опазване на околната среда, благодарение на логото „Caffe Vergnano за околната среда”, което уведомява клиентите, че опаковките са произведени от рециклирана и рециклираща хартия, докато кафе капсулите са направени от 100% биоразградима пластмаса (патентована).

Контекст на пазара

Новият продукт е направен следвайки прецизен анализ на сегашните трансформации в разделянето на кафе пазара (на монодози и капсули), който е подложен на значителна експанзия.

NESPRESSO® , създадена през 1986 г, в момента е световен лидер на пазара, със среден ръст на продажбите от около 30.00% от 2000 г.

Лидерството на NESPRESSO® бранда е базирано на дистрибуцията на кафемашини (около 350 000 в Италия), които могат да бъдат използвани единствено с капсули на същата марка, дистрибутирана в бутиците, носещи същото име и в Интернет.

Възможностите

Кафе Верняно е първата Италианска Компания, която предлага капсули, съответстващи с НЕСПРЕСО машините, комбиниращи високо качество с лесния достъп до продукта, предназначени за дистрибуция в супер и хипермаркетите.

Èspresso има за цел да задоволи нуждите на специфичния, разрастващ се клиентски сектор, подчертавайки традицията и опита с възможностите за ефективен отговор на новите пазарни тенденции