Премини към съдържанието

Aliya - Блог

  • публикации
    230
  • коментари
    268
  • прегледи
    238121

Лъжите на заместник - министъра на образованието Дамянова

Гледах днес дискусията за Закона за задължителното предучилищно образование на 4 годишните деца в предаването Факторът Кошлуков по ТВ 7.

И не можах да сдържа възмущението си от наглата манипулация и откровени лъжи в ефир на единия от участниците заместник-министъра на образованието Дамянова. Г-жа Дамянова лъжеше поне по няколко точки от разговора:

1. Зам-министърката твърдеше, че думата „задължително образование за 4 годишните“ всъщност не касаела децата, а само задължението на държавата да осигури детски градини за всички деца!

- Ако това беше истината, защо Министерството на образованието твърдо отказва да махне думата „задължително“ пред „образование за 4 годишните“!?

- И защо в закона не е изрично споменато, че това задължение касае само държавата, а не децата и техните родители и поради това те няма да бъдат наказвани с глоби и последващо отнемане на децата им от социална полиция и приемни „семейства“, както е заложено в новия законопроект за детето!?

- и ако това е задължение на обеднялата ни държава, ще гарантират ли заместник – министърката и нейните работодатели, че това задължение на държавата да строи детски градини и назначава допълнителен учителски състав няма да доведе до стоварване на още едно непосилно бреме върху раменете на родителите и облагането им с нови и още по-големи данъци и социални осигуровки!?

2. Заместник-министърката твърдеше, че глобите за непосещаване на задължителната детска градина от 4 годишните всъщност били само споменати в закона, но нямало да бъдат прилагани.

- Е аз пък да попитам Дамянова що за закон е този, който говори едно, а върши друго и защо тогава изобщо такъв закон трябва да бъде приеман!?

- И може ли Дамянова да гарантира, че този закон няма да изпълнява разпоредбите си и няма да наказва родителите с глоби от 500 лв. или още по-лошото с отнемане на децата им от социалните работници съгласно готвения с пълна сила Закон за дедето!? Защото много еднодневки заместник-министри се смениха и напълно изчезнаха от обществения небосклон, но последиците от техните продажни действия все още висят като дамоклев меч над българите!

3. Зам-министър Дамянова открито призна, че Законът за задължителното образование не приема религиозно обучение под каквато и да е форма в българските училища и детски градини и по този начин задължава и родителите да лишат децата си от каквато и да е форма на религиозно и духовно възпитание. Още повече, че в новия Закон за детето за форми на религиозно обучение или посещение на духовни сбирки се предвижда наказание с цялата строгост на закона – включително и чрез отнемане на деца от родителите им!

– В този смисъл бих искала да попитам г-жа Дамянова с какво право Министерството на образованието налага два напълно противоконституционни закони, които инкриминират свободата на вероизповеданията в България!?

- И защо на родителите се забранява правото на избор дали да обучават децата си в религиозните си традиции или други форми на духовност според разбиранията на родителите, а вместо това им се налага насилствено официалната антирелигиозна доктрина на правителството!? Това не е ли духовен геноцид върху българите и техните деца!? Както и ограничаване на основните човешки свободи!?

4. Заместник – министър Дамянова обеща, че групите за деца от 30 щели да бъдат намалени до 2016 . и че на децата щели да се оказват индивидуални грижи от учителките.

- Дори и това да стане факт с цената на много финансови ангажименти от страна на народа на България, това няма да промени факта, че децата на България са изваждани от най-ранна възраст извън семействата си и отделени от незаменимата и безплатна топлина на семейното огнище. За да бъдат подложени на колективизация и глобализация, или другото име е институционализация, от министерски чиновници.

- Както непроменен ще остане и фактът, че закони за най-крехките и уязвими български граждани – децата, не могат да бъдат ковани в пожелателната форма на бъдеще несъществуващо време, а трябва да се опират на действителността и реалните факти. А те са – невъзможност на което и да е учебно заведение или детска градина в България да замени семейното огнище и присъствието на родителите, поради което задължителната предучилищна форма на обучение за децата на 4 години трябва да отпадне!

5. Заместник министър Дамянова си позволи да говори в пожелателно-уклончиво време и по друг, наболял за българските родители въпрос – въпросът за родителските кооперативи и сдружения, които новият закон за образованието поставя извън закона. Според Дамянова такъв кооператив можело да се създаде, но само ако се подчини на тежките административни условия и процедури по регистрация на частна детска градина. А тези административни изисквания в същността си са именно отрицание на родителския кооператив и на възможността родителите да контролират и определят учебния процес на децата си. Защото никъде в закона за образованието не е записано, че родителите имат право на решаващия глас по отношение на учебния процес и формата на обучение! За сметка на това обаче е записано, че държавата е върховният орган, решаващ образованието на невръстните деца!

Явно правителството е до такава степен решено да въведе новите противоконституционни закони за децата на България, че тази висшестояща правителствена цел оправдава всички средства – дори и наглата лъжа! А това е ярък показател и за нещо друго, още по-опасно – правителствените служители са твърдо убедени в своята бъдеща безнаказаност! Което може да се дължи на две причини: – или защото следващите избори са им обещани, - или защото техните задгранични покровители са твърде високо в световната йерархия!

  • Харесва ми 2


4 Коментара


Препоръчани коментари

Ако беше така, щяха да го коригират след протестите на родителите в цялата страна!

Те обаче не само, че твърдо отказват да го коригират, но и бързат да го приемат точно по Новогодишните празници, когато хората са заети с друго!

Сподели този коментар


Линк към коментара

Поради една много проста причина - контрол над човечеството и безпрепятствена експлоатация на днешните и най-вече бъдещите поколения (малкото, които оцелеят).

Законите за детето са измислени от американските политици, и незабавно са гласувани и приемани в България - Законът за сурогатството вече е факт, Законът за задължителното държавно образование на невръстните ни малчугани също е факт, Законът за "закрила на детето" от родните му родители също е придвижван напред с пълна пара, както и Специализираният съд за отнемане на децата от родителите. Геноцидната политика срещу майките и децата им е пълен факт и грозна действителност във всички модерни 'демократични' държави, включително и България.
Защо родните майки толкова много плашат световните кукловоди, че правителствата повсевместно и целенасочено не само оттеглят подкрепата си за майчетата, но и бързат да ги превърнат във второстепенни сурогатки, утроби под наем!?
Дали не защото майката е готова до смърт да закриля детето си от посегателства, включително и педофилни на държавни мъже, с които са пълни висшите политически етажи на световното, европейско и родно управление?!
Или защото майката ще дари детето си с майчина любов и грижа и то ще израсте човек със себеуважение и достойнство, а не "дърво без корен", който всеки да може да яха!?

Сподели този коментар


Линк към коментара
Гост
Добави коментар...

×   Вмъкнахте текст, който съдържа форматиране.   Премахни форматирането на текста

  Разрешени са само 75 емотикони.

×   Съдържанието от линка беше вградено автоматично.   Премахни съдържанието и покажи само линк

×   Съдържанието, което сте написали преди беше възстановено..   Изтрий всичко

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

  • Подобни теми

    • от ДиоиД
      Здравейте!
      Поствам тази задача тук, а не в тема образование, защото може и да има написан драйвер или видоизменен, който да решава въпросната задача.
      Не уточнявам ОС, защото се издирва или пък се търси решение, което да може да се реализира на всяка ОС.
      Ето и проблематиката:
      Дънна платка Asus P4C800-E Deluxe в която има Super I/O (страница 2-2 (28)) W83627THF. Процесора и оперативната памет които са монтирани на тази дънна платка не участват в решението.   
      Иска се, чрез нормалния конектор на флопито да се управляват две, а не едно.
      Трябва да отбележа, че има реализирано хардуерно допълнение от стр. 108 (115) т.9.3 от W83627THF и в BIOS по нестандартен начин е указано ОС да "разпознава" две флопита, а не едно ...
      Поставям тази задача като вид предизвикателство.
      Всякакви мнения, коментари и евентуално предложения за разрешаването на въпросната с удоволствие ще чета и обсъждам с участниците в нея.
      Успех!
      п.п. Ако някой предложи как в BIOS по нестандартен начин да се укаже на ОС, че има четири флопита също може да помогне в решението ...
    • от Тошко2001
      Здравейте! Имам следните питания - от две години бъхтя здраво по биология и по химия, най-вече по химия, защото тя ми е по-проблемна,  по химия си уча от учебниците на изд. "Абагар" , и се упражнявам от сборниците по химия на МУ Варна . По биология си уча от учебниците от училище, те са на изд. "Булвест" ние имахме биология 9,10,11 клас. По химия задачите с отворен отговор си ги правя по едни планове - решенията-решения, обясненията-обяснения и всичко е точно. Но по биология ми остават притесненията- говорих с един медик от бърза помощ, чиито деца са учили МУ- Варна, та той ми каза, че на писмената част  по биология всяка проява на оригиналност от моя страна е в мой ущърб, защото проверяващите, гледали не знам какви планове, ако ще всичко да съм написал, не е ли по плана- ме гъзят. Та следващата седмица имам път до Варна, и ви моля да ми препоръчате учебник, в който всичко е ред по ред, план по план, тъй че на проверяващите да им е угодно, от книжарницата на МУ ВАРНА имам и трите сборника с тестове, решавам сега за 10-и клас ама темата като не мога да си напиша като хората темата ...........язък за труда ми.  Благодаря ви предварително!
    • от Soviet Soldier
      ЕС и САЩ подготвят законодателство за "право на ремонт" на електроуредите
      Повреждането на някой уред малко след изтичането на гаранцията му не само е изнервящо, но и увеличава световната планина от отпадъци, информира Би Би Си. Не можете да поправите сами уреда, нито да намерите кой да го направи на прилична цена. Принудени сте да купите нов, а това ускорява климатичните промени заради парниковите газове, които се отделят при производството. Гражданите на ЕС и САЩ обаче скоро ще разполагат с нещо като "право на ремонт".
       
      Това предвиждат поредица предложения на европейските министри на околната среда, които би трябвало да накарат производителите да правят продуктите си по-трайни и по-лесни за поправка. Европейските предложения са насочени към осветителните тела, телевизорите и големите домакински електроуреди.
       
      Плановете за европейска директива за екодизайна са сложни и спорни. Според производители предложените правила за възможност за ремонт са твърде строги и ще задушат иновациите. Организации на потребителите пък се оплакват, че Европейската комисия е позволила на компаниите да си запазят контрола върху процеса на поправка, настоявайки някои продукти да бъдат поправяни от професионалисти под контрола на производителите.
       
      Същевременно най-малко 18 американски щати също обмислят подобни законодателни разпоредби на фона на засилващото се недоволство срещу продуктите, които не могат да бъдат продавани на части, защото са залепени в единно цяло, или за които не се предлагат резервни части или инструкции за ремонт.
       
      Как това ще помогне на околната среда
       
      Според природозащитници законодателните мерки, които се разработват в Европа и САЩ, бележат значителен напредък към намаляване на въглеродните емисии и по-добро използване на ресурсите.
       
      Дали обаче не би било по-добре старите уреди да се изхвърлят и заменят с нови, които са по-ефективни?
       
      Отговорът на този въпрос не е лесен. Според анализатори по принцип ако уредът ви е стар и има нисък клас енергийна ефективност, понякога от гледна точка на въглеродните емисии, отделени за целия му живот, може да е по-добре да бъде заменен с нов, с енергиен клас А или АА.
       
      Води се и дебат доколко потребителите са готови да оставят уредите им да бъдат ремонтирани от някой друг.
       
      Движението за въвеждане на "право на ремонт" настоява да се произвеждат продукти, които могат да бъдат напълно разглобявани и поправяни с резервни части и указания, предоставяни от производителя. Някои компании обаче се страхуват, че "домашните майстори" ще повредят уредите, които се опитват да поправят, и потенциално могат да ги направят опасни.
       
      Усилията за въвеждане на нови регулации са задвижвани от някои стряскащи статистически данни, отбелязва Би Би Си. Според едно изследване между 2004 г. и 2012 г. делът на големите домакински електроуреди, които "издъхват" до пет години се е увеличил от 3.5 до 8.3 процента.
       
      Анализ на пералните машини, изхвърлени в определен център за рециклиране, същевременно показа, че над 10 процента от тях са на по-малко от пет години. Според друго проучване заради въглеродния диоксид, отделян в производствения процес, една по-дълго работеща пералня за две десетилетия би генерирала 1.1 тона по-малко въглеродни емисии спрямо модел с по-кратък жизнен цикъл.
       
      Много лампи в Европа се продават с индивидуални крушки, които не могат да бъдат сменяни, така че заради изгаряне на една крушка цялата лампа трябва да бъде изхвърлена.

       
    • от мен
      Какво и при какви условия може да снимаме законно, кога е нужно разрешение и с какви цели - това са въпросите, които ми се иска да изясним.
      Сещам се за 4 закона, от които трябва да се ръководим - Конституцията на РБългария, Закона за авторското право и сродните му права, Закона за защита на лични данни и Общия регламент за защита на лични данни.
      Ти си, @RudeBoy
    • от даниел павелов
      Здравейте! Имам един проблем. След много разговори с майка ми се отказах от рисуването и сега се чудя с какво да следвам след 12-и клас, аз сега съм 11 - и клас. Дайте ми съвет. Търся някоя специалност, след завършването, на която да имам реализация и добро заплащане....
      По български съм добре
      По история брилянтен
      По английски живот и здраве ще държа изпит този септември за c1, но като цяло не ми вървят езиците
      По география съм добре.....
×
×
  • Добави ново...