Премини към съдържанието

izashev

VIP Потребител
  • Публикации

    10
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за izashev

  • Титла
    Потребител
  • Рожден ден 29.07.1948

Информация

  • Пол
    Мъж

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Настройвах цифрови и понеже изгубих търпение (което иначе имам в излишък) вчера им занесох обратно телевизора в ТМ и те не можаха да се справят с проблема. Поисках и ми приеха за връщане на парите скапаната стока. Никога повече с този интерфейс няма да си взема ТВ!
  2. Филипов, да обърнах менюто и на английски и никъде няма как да се промени номер на канал. Местят се заедно номер и канал на позиция, но после под тази позиция излиза предишния си номер. С цифрите не ти извиква желаната позиция. Трагедия. Това меню за настройки не става за нищо.Поне за редакция на каналите.
  3. Здравейте, Вчера си купих от Техномаркет телевизор 24" NEO 2419, но въпреки добрите ми познания по настройка и въвеждане в експлоатация на нови ТВ-та, този ми разказа играта. Качването на каналите от кабеларката го направих безпроблемно, но след това да редактирам списъка с канали ми отне 3 часа и резултат никакъв. Според неговата инструкция със синия на цвят бутон маркираш даден канал, местиш го до желаната позиция и пак с този бутон го пускаш там. Това се прави, но номера на канала си остава предишния и при викане с цифров бутон вместо например канал с №4 излиза предишно заемалия го канал. На преместения от мен трябва да го търся с излезлия от качването списък на кабеларката. Промяна не може да стане по никакъв начин. Пиша тук с надеждата някой дали знае нещо по въпроса, иначе утре го връщам в магазина. Прилагам и снимка на менюто за настройка, което е същото и на телевизори Arieli и UTOG купен от еМаг и пак върнат заради този проблем
  4. Така и бях премислил. Все пак съм енергетик с 45 години стаж. За стърчането на жици нямам проблем. То и сегашния, дето ще го сменям се захранва по същия начин, а и там съм си прокарал нарочен контакт и няма да ми пречи. Да, така е по схемата дадена на капачката на външното тяло. Но това чрез захранване с кабел и щепсел Шуко не гарантира, че непременно фазата ще дойде на L и нулата на N. Затова си има и зануляващо жило. Пуснах темата тук за собствено успокоение и за доказване пред монтажниците, защото знам, че обичат да се правят на важни и не приемащи чужди мнения. Това е втория за тази есен климатик който купувам от еМаг. Първия беше Daewoo пак с приложен монтажен комплект, който съдържаше 3 метров тръбен път с двете сечения, комуникационен кабел между двете тела и монтиран захранващ кабел на вътрешното тяло. При сегашния, както вече писах в началото има същите неща без монтиран и не наличен захранващ кабел. Кабела е лесен. Имам си заводски с пресован щепсел. Ще го използвам него. Пак на всички тук благодаря и пожелавам весело посрещане на НГ! Живи, здрави до година!
  5. Купих си от промоция на еМаг инверторен климатик от горната марка и още не е монтиран. При ваденето му от кашоните не открих никъде захранващ шнур, нито към вътрешното нито към външното тяло. Промоцията е с включен монтажен комплект. В придружаващите го упътвания (които изненадващо бяха и със съдържание на български) не е указано от къде следва да се захрани цялата машина. По подразбиране следва да е от вътрешното тяло, но разпитвайки "майстори" на климатици твърдят, че следва да е от външното. Разглеждайки схемите залепени от вътрешната страна на капачките отвън и вътре не намирам логика да е отвън след като клемите за L и N се свързват с приложения монтажен кабел в паралел. Ще съм благодарен ако някой ми отговори възможно скоро след празника, че ще дойдат монтажниците към 4.1.18 и искам да съм наясно. Желая на всички съфорумници весело посрещане довечера на НГ!
  6. izashev

    Видео съощения в Skype.........................

    Здравейте, zmeYpc, Току що направих проба със Скайп от Айфон през моя ADSL модем до абоната до когото се мъчех да изпратя видео съобщение, както писах по-горе. Той го получи и прегледа безпроблемно. Установявам, че проблема се крие в изпращането на такова от РС-то с Уин 7 до мой абонат. За получаването вече писах, че си го приемам. Дали в някоя от настройките на Уин 7 нещо липсва? Вчера ъпдейтвах Уина до всичко което ми предложи. Ще очаквам още помощ от вас.
  7. izashev

    Видео съощения в Skype.........................

    Здравейте, Благодаря за изчерпателния отговор и вече съм наясно какво следва да направя и ще го сторя за резултатите от опита ще пиша. Питате ме дали само с този абонат ми е проблема. Не, с всички с които опитах резултата е същия. Пояснявам сега, че интернета ми е с Вивакомски модем и РС-то е вързано с ЛАН кабел. Дали там не се крие проблема? Ще се помъча да докарам и вържа към моя модем друг лаптоп например и с връзка през него да се опитам да направя опит за видео съобщение през Скайп за което ще пиша.
  8. Здравейте, За пореден път пиша в следващия вече форум за решаването на следния проблем: С Уин 7, версия на Скайп 6.6.х.хх, съм. Искам да използвам функцията за видео съобщение. При изпращане до не онлайн абонат от моя списък правя запис на такова. Преглеждам го и си го гледам 1:1. Изпращам го. При отсрещния абонат се сваля в неговата си страница и започва да се върти кръгчето за неполучено съобщение, което си е и редно. Абоната ми се логва и казва, че не намира никакво съобщение при него. Останалите изпратени от мен до него текстови съобщения или файлове се виждат и се отварят безпроблемно. Пробвах от друг акаунт на същия комп-същата работа. Когато другият абонат ми изпрати такова видео съобщение аз си го преглеждам отлично, без забележки. Ще съм благодарен ако някой даде полезни съвети за случая. Да добавя, че вече трих даже и с регистрите старата версия на Скайпа и инсталирах новата. Същия проблем! За сега в очакване.
  9. izashev

    Видео съощения в Skype.........................

    Не бях влизал скоро тук, но през това време се мъчих по всякакъв начин да отсраня проблема. А той е, както съм писал в първия пост, че аз приемам видео съобщения, а аз като ги изпращам(въпреки, че при мен си ги преглеждам преди изпращането) отсрещната страна не ги получава. Правих опити към различни мои абонати с различни ОС, но не би. Моля да ми поясните относно "ресурс от бекенда на СС" какво значи малко по-простичко. С Уиндос 7 съм и автоматично се ъпдейтва. Каква връзка има ИЕ 10? Да добавя, че пробвах от същия компютър с друг акаунт и резултатът беше същия. Следва да опитам от друг комп. с Уин 7 и последната версия на Скайп. Ще пиша пак тук какво ще се случи.
  10. izashev

    Видео съощения в Skype.........................

    Същата конфигурация и при мен. Правя видео съобщение пращам го, но при отсрещния абонат не се получава, а при мен се върти постоянно кръгчето за неполучено съобщение. Абоната с който правя опитите ми праща такова и аз го плейвам при мен успешно. Някой ако знае и е патил с подобно нещо да пише тук, а и аз ако открия къде е проблема също.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.