Премини към съдържанието

GO_PRO_HERO

Потребител
  • Публикации

    5
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за GO_PRO_HERO

  • Титла
    Новобранец

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Враца
  1. Благодаря ви много, ще видя какво мога да направя по въпроса и ще ви държа в течение, ако темата остане отключена По всяка вероятност в Петък ще ходя до офис и ще видя какво ще стане
  2. Такаам, като изключим факта, че ме разкарват наляво надясно, съм си съвсем доволен от телефона. Не съм имал други проблеми с него, изключително запазен е, още със закупуването съм му сложил стъклен протектор и силиконов кейс и няма почти никакви забележки по него. Целта ми е да не ходя още 5 пъти да го давам на ремонт за едно и също в следващите 15 месеца в които е в гаранция. Благодаря за информацията, ще го имам в предвид
  3. Аз добре ще им досаждам, но по закон дали са длъжни да го заменят с нов ? Все пак не мога да говоря някакви неща, дето не знам...
  4. Здравейте, имам един проблем и не знам къде и от кой да потърся помощ, за това пиша тук. Та проблема е: Преди 9 месеца, 30.12.2015г сключих договор с мобилен оператор "Теленор" и към него взех смартфон "Sony Experia M4 Aqua" и проблема е, че от тогава 3 пъти го нося в офис на теленор за ремонт. Проблемът е в предната камера на телефона. Всичките 3 пъти когато натисна бутона за смяна от задна към предна камера, телефона забива. Връщам му фабричните настройки и самия бутон изчезва. Първият път когато го занесох, ми го върнаха и пишеше "Закачена предна камера". Вторият път "Сменена предна камера" Сега го дадох за трети път и още не знам какво ще измислят. Когато ходих втория път, момчето от офиса на Теленор ми каза че при 3-тия път или след третия път (не помня точно) трябва да сменят апарата с нов. Сега като го дадох попитах пак и те ми казаха, че такова нещо няма. Момичето, което работеше там беше човек и ми каза че такава им е политиката и ми сподели, че един човек е носил един телефон 8 пъти и не са го сменили. Сега искам да ми дадете някакъв съвет, какво да правя. Аз съм потребител, закупил съм устройството, което явно има фабричен дефект, защото няма никакви щети от моя страна по него, винаги е бил със стъклен протектор и "кейс". Не може да плащам за нещо и после да харча пари за тичане по офиси, да оставам без устройство със седмици и да се подиграват с мен. Благодаря ви много и се извинявам ако има нещо Скрити са част от данните на снимките.
  5. Трябва ми програма с която да задам някакви координати на работния плот и като натисна някое копче да цъкне с ляв бутон от мишката на зададените координати. Мерси много предварително и съжалявам ако съм направил някоя грешка. Нов съм.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.