Премини към съдържанието

CaptanAmerica

Потребител
  • Публикации

    16
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

1 Последовател

Всичко за CaptanAmerica

  • Титла
    Потребител
  1. Неразпознаване на 5.1 Система

    Здравейте, закупих си 5.1 система с активни колони, но лаптопа ми не ги разпознава като 5.1, а само като стерео. Някаква идея откъде идва проблема?
  2. Въпрос относно таблет

    Видео чипсет: Mali 450 MP Това пише за видеото Как е?
  3. Въпрос относно таблет

    Здравейте, какво ще кажете за този таблет: http://www.emag.bg/tablet-allview-s-procesor-octa-core-1-70ghz-7-ips-2gb-ram-16gb-wi-fi-3g-gps-bluetooth-android-4-4-cheren-viva-h7-xtreme/pd/D254BMBBM/?ref=others-interested-bought_right-1_1&recid=VP_AP_VIS_VP_AP_CMD Качествен ли е, заслужава ли си, достатъчно мощен ли е да сецъкат новите игри?
  4. Сече ми лаптопа

    Аз не съм го купувал за игри, а основна за Вижуал Студиото, но покрай него си викам да разцъкам и малко игрици, що да не се възползвам. Иначе сега изтрих ъпдейтна на видео картата и играя вече 2 часа, да чукна не е засичал. Не съм казал никъде, че е висок клас, имах на предвид - "среден", все пак аз не искам да играя на макс графики.
  5. Сече ми лаптопа

    До колкото разбирам от темата съм претоварил лаптопът. Но той не е от най-евтините, за 1300 лева съм го взел, явно трябва да го нося на ремонт. Ахам, значе на ремонт, така ли да разбирам ? :Д
  6. Сече ми лаптопа

    Здравейте, хора. Имам Асус К550Л, който е на около половин година. Играя Крайзис 3 и Батълфийлд 4. В началото като го взеха, се държеше нормално, но сега след няколко минута игра, започва да сече. Преинсталирах го 10 пъти, имам всички драйвъри и етк., но проблема си остава все същия - след няколко минути игра започва якото забиване. Някаква идея, как да го оправя, да не би да пропускам нещо, аз?
  7. Избор на технически университет.

    Хорааа, искам да ви кажа, че някак си успях - I-ви семестър: завършен успешно. Взех Математиката с 4-ка, защото се изложиш на геометричната част (права в равнината, в пространството и т.н.), 5 по Електро, 5 по Физиката и 6 по ПИК. Не вярвах, че ще успея. Изумен съм. Но сега 2-рият семестър ме притеснява доста Теоретичната Еелектротехника. (надявам се да не съм досаден, не се хваля, просто искам да споделя с вас, понеже вие ми дадохте кураж) А какво стана, с останалите, които щяха да влизат във ВУЗ-ве?
  8. Курсова по ПИК

    Здравейте, хора! Умолявам ви да ми помогнете!!! Това е зов за помощ! Написах кода на задачата, но ми останаха ето тези точки: 4. Използван метод и формули за решение на задачата В кратко описание се посочва предназначението на задачата. Описва се последователността и методът за решаването й. Прилагат се съответните формули, ако методът на решение включва такива. Пояснява се тяхното използване в решаването на конкретната задача. 5. Организация на данните за изпълнение на алгоритъма и програмата Описват се използваните в алгоритъма и програмата данни за входната информация, получаваните междинни и крайни резултати. При работа с масиви се обосновава тяхната размерност и връзката им с входните данни и с получаваните резултати – междинни и крайни. Представя се списък или таблица за конкретните имена на различните обработвани данни, съобразени с условието на задачата и използваният метод за решение. Имената трябва да съответстват на тези, които се използват в алгоритъма и в програмата. При необходимост може да се даде пояснение за евентуални допълнителни имена, използвани само при алгоритъма и съответните на тях в програмата. При използване на функции, за всяка се прави обосновка – предназначение, имена, входни и изходни параметри, работни променливи. 6. Блок-схема на алгоритъма за решаване на задачата На листове с формат А4 се изчертава алгоритъм с подходящи блокове, които отразяват избрания метод на решаване. В блоковете се задават конкретни действия с данни, имащи посочените в т.5 имена. Блоковете в алгоритъма трябва да отговарят на стандарт БДС ISO 5807:2004. Ето условието на задачата: Ето го и кодът: #include <stdio.h> void main() { //Deklarirame dve izmervania int TA[20]; int TB[20]; int TC[20]; int R[60]; int i,n; int k = 0; int br=0; double K, L; double SR; double sum = 0; do { printf(" Vavedi broi n = "); scanf("%d",&n); } while (n<=0 || n>20); // Vuvejdane na izmervaniata for (i = 0; i < n; i++) { printf(" TA= "); scanf("%d", &TA); printf(" TB= "); scanf("%d", &TB); printf(" TC= "); scanf("%d", &TC); } //Kopirane v nov masiv for (i = 0; i < n; i++) { R[k] = TA; k++; R[k] = TB; k++; R[k] = TC; k++; } //Izvejdane na masiva R predi obrabotka printf("Predi obrabotka"); for (k = 0; k<3*n; k++) printf(" %d", R[k]); //Zadavane na interval ot K do L do { printf("\n Nachalo na interval K= "); scanf("%lf", &K); printf("Krai L= "); scanf("%lf", &L); } while (K > L); //Ako chisloto e v intervala go pribavia kum sumata for (k = 0; k < 3*n; k++) { if (R[k]>=K && R[k] <= L) { sum = sum + R[k]; br++; } //Ako ne e v intervala go zanuliava else R[k] = 0; } //Izvejdane na masiva sled obrabotka printf("Sled obrabotka"); for (k = 0; k<3*n; k++) printf(" %d", R[k]); //Namira sredno aritmetichno SR = sum / br; printf("\n SR=%lf", SR); }
  9. Как да се науча да карам кола

    Успяяяяяяях!!!!!!!!!!! :DDD
  10. Как да се науча да карам кола

    От другата седмица започвам курсовете. До сега никога, ама буквално абсолютно никога не съм се опитвал да карам кола. И днес решихме с баща ми да се понауча оттук-оттам. Ама много ми и проблемно това при включването на първа - съединител, първа и газ. Нещо на частта, където трябва да подам газта, докато отпускам съединителна, ми е много тегаво. Много се притеснявам, че няма да успея, това е най-гадното нещо за днес. Само това ме мъчи. Според вас, ще успея ли да се справя със съединителят и газта?
  11. объркана тийнеджърка

    За протокола - На негъра колко му беше.
  12. Избор на технически университет.

    Ами зависи от теб. Ако си изкарваш хубави оценки и се докажеш пред учителите, участваш в състезания, проекти и т.н. (тая емотикон усмивка изглежда доста високомерно)
  13. Избор на технически университет.

    Програмата до колкото видях, все още не е обявена за учебната 2014 година. http://umis.tugab.bg/programa/ Последната е от 2013: http://194.141.15.48/razpis/rr/disc/razpis_stud1.php
  14. Избор на технически университет.

    Иначе - да, за учителите си прав, от 25 човека в класа, 2-3 чаткат математиката. В момента уча от този сайт: http://ucha.se/ По около 5 часа на ден, докато започна да ходя на уроци. Колко сериозно ли - ами, ще дам максимума от себе си (за миг не съм си и помислял за студентския живот: пиене, жени и т.н., изобщо няма да се занимавам с такива неща, на първо място ми е образованието!!!) До 6-ти трябва да реша, какво ще правя. След 6-ти и да искам да се запиша, и да не искам, ще е късно. Очаквам вашите отговори.
  15. Избор на технически университет.

    Ами аз няма да спра да се занимавам с математика. Като отида ТУ Габрово, продължавам с уроците по математика, ще намеря някой, който да ми преподава, а и примерно, преподавателите няма ли да ми обърнат повече внимание (няма ли нещо, като консултации, след лекциите)?! Така според вас, ще се получи ли нещо. ((:
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.