Премини към съдържанието

VecZen

Потребител
  • Публикации

    53
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

3 Неутрална репутация

Всичко за VecZen

  • Титла
    Редовен потребител
  1. VecZen

    Нова кола срещу поправяне на стара

    Не знам какви ги говориш, от както каза "моето мнение и виждане зс темата" не си казал нищо за темата а само разбрах кой нещо ти е казал, кой друг каква кола кара и колко реното не струва. Тия хора отгоре дори не знам за какво си дрънкаха толкоз време, но и те не са писали по темата, а само се карат що дизел, що бензин. Я погледни темата, тази която аз започнах и ми кажи дали някой е писал по нея. Чак сега се връщам във форума защото ми стана тъпо само да чета: дизел това, бензин онова. Досада голяма.
  2. VecZen

    Нова кола срещу поправяне на стара

    Успявам сега да кача още някоя снимка, но сериозно хора, не мисля че някой от нас ще си смени мнението само защото го защитаваме със факти или какво ли още не. Няма, и не искам, да се карам със никой за дизел и бензин. И двете ди имат плюсове и минуси, всичко е така, ако искам просто мога да кажа "Защо няма дизели във формула 1?" Или някоя такава глупост. Вие си знаете повече от мен и единственото което получавам във момента са знания за разни неща които не са много свързани със темата, но пак благодаря за интереса. Пс. Мазда замислят двигател със бензин и дизел. Ппс. Някой ще коментира ли реално по колата или само аз виждам снимките?
  3. VecZen

    Нова кола срещу поправяне на стара

    Здравейте отново другари, време е да се върна обратно към оригиналната тема. Не знам баща ми какво е правил, и когато го попитах, той просто ми каза че не знае и че колата сигурно е хванала тен. Ще видите от снимките за какво говоря. Пс. Изглежда че камерата ми снима с 2мб на снимка, така че ще трябва да пусна по няколно поста Ппс. Не мога даже и друга да кача с различен пост...
  4. VecZen

    Нова кола срещу поправяне на стара

    Така така, нека започна от това че са ме карали насам натам във турбо дизел и мога да кажа че наистина много дърпат, обаче турбото дори и да е в ок състояние когато го взема пак ще се развали първо. Един познат кара ауди със 130 коня, някаде, и си смени турбото, ама след това свеща му разбила мотора, и тъй като дизелите не са толкова простички като един мотор на хонда, да кажем, му излезе доста солено. Че и чувам че искали да махат дизелите заради многото вредни емисии. И ако ми кажеш че такива няма, обясни ми черния облак зад особен брой камьони, знам, знам камьонът не е равен на кола, но мисля че виждаш на къде бия. За икономия пък, няма да я карам особено много колата, освен когато ще се местя, газта е на половин цена от бензина, макар и със различно качество от различна безиностанция. Така че спокойно мога да джиткам из градът на газ когато само това искам да правя. И още нещо, сивикът си е лека кола, което значи че нормално ще има по-малък разход, но пък и да имаше по-голям, пак ще съм по-зает да уча от колкото да карам.
  5. VecZen

    Нова кола срещу поправяне на стара

    Първо, немските коли сега напълно съм ги изключил, освен може би опел. Второ, дизел няма да си купя, искам да дигам обороти и да ги използвам като алтернативен клаксон, не само защото е гъзарско, но и защото ще имам повече контрол над децибелите. И трето, след 101 коня данъка става от досаден на много досадно скъп.
  6. VecZen

    Нова кола срещу поправяне на стара

    Ако не си прочел казах че баща ми имаше проблеми с него и за това го сменихме, също така си има сравнително прогресирала ръжда. Но в края на крайщата ще кача снимки скоро и ако някон е останал ще реша дали да му бия шута на форда. Ако говориме за каква японска кола имам на ум, може да се каже че във началото започнах със тойота и субару, след което видях че тойота изглеждат твърде "нормални", простички и направени индустриално сякаш нямат душа, просто нямат този огън който търся когато карам кола (освен селиката, мк и супрата) и искам да ми харесва какво карам, нещо като обувки. Субаруто пък ми казаха че двигателя не е от най-издръжливите и тъй като не е простичък, ще струва да се поправи ако му стане нещо. Но иначе съм отворен и към други опции от япония, не знам защо само от там, но просто сега там ми е интереса. (Преди беше бмв, порше и де да знам още какво)
  7. VecZen

    Нова кола срещу поправяне на стара

    Мерси за отговора. Наистина баща ми имаше доста проблеми със форда и за това взехме опел който за 4 години не ни е правил проблеми. Иначе сивици гледам ляво и дясно за под 1000 и нагоре, с други думи има колкото искам, пък и дори без газово баща ми вика че може поне бутилката от форда да взема ако мисля да слагам. Само трябва да намеря някой във добро състояние, че и ако аз не мога сам да преценя, имаме механик който е много дружелюбен да помогне... макар че той май е по-наклонен към мазда, не че имам нещо против.
  8. VecZen

    Нова кола срещу поправяне на стара

    Форда ще трябва на ново да се вкарва в движение, ще е по-ефтино от нова кола, да, но ако ще го карам искам поне да изглежда прилично, не можеш да ме съдиш че не искам да изглежда сякаш карам кола която съм изкарал от вторични, защото на там се е запътила ако не я взема аз.
  9. Малко е лошо заглавието ама както и да е. Здравейте хора, тъкмо завършил балък на 18 тук, трябва ми помощ със решаване на този проблем: дали да поправя старата кола на баща ми, която е Ford Escord (нещо си нещо със C май и един Х) от 90-та година, 1,4 литров, май май, със газова уредба. (Извинявам се за мъглата която поставих но пиша от телефон докато съм извън моето село и тук съм във един град и докато съм тук мога да купя разни неща за колата) Колата не беше карана от край време, 4 години от както сме взели един опел. Но наскоро я стартирахме със... не твърде много усилия... работи това е. Баща ми казва че двигателят работи като часовник и мога да му повярвам. Проблема е останалата част от колата, боята на някой места е избледняла, например целия багажник и капака. Джантите са доста ръждиви, задният калник малко се разпада, от типа на "Упс това падна когато го бутнах". Уплътненията за в лошо или липсващо състояние. И трябваше да залепя ключалката на багажника със лепило защото беше паднала. Не мога да взема снимки точно сега, но може би утре или други ден. Също така новата кола която мисля да взема е Honda Civic (хеч или седан, по-скоро хеч), честно казано бих искал CRX или Toyota Cellica но сивика ще е по практичен. Имам, или по-скоро ще имам (зависи от лятната работа и др.) Бюджет от около 5хил. За всичко, кола, застраховка и др... това е.
  10. Окей, и без тва цяла седмица не мога да използвам компютъра
  11. Не разбирам какъв е смисъла тъй като аз вече бях написал wmic bios get smbiosbiosversion веднъж за да разбера коя версия е
  12. Сега тъкмо инсталирах това за актуализиране на биоса, но когато си сканирам биоса ми пише че ми е най-новия (а не е) и не ми трябва актуализация
  13. Еми всичко си върви така че си е ОК ама хубаво ще пробвам един последен път преди да започна да чакам докато събера пари, но иначе ако стане ще си прекарам ръката през екрана си, към твоя и ще ти стисна ръката
  14. Изглежда че ще си използвам моя план. Мерси за помоща макар и пак нищо да не поправих, пак съм със стария процесор и изглежда че новия ще изчака своето време. Междовременно може ли някой да ми каже от каде да си взема нова дънна платка като тази която използвам или поне със същия сокет защото моята изглежда че няма да живее още дълго и не искам да ми казвате по-добре да си взема нова и дъра бъра щото това онова. Искам същата работа щото ако си взема нова ще трябва да изхарча доста повече пари за рам, друг процесор и може би нова кутия. Така че ще си остана със старата работа.
  15. Нещо не ти разбрах ама това което имам предвид е защото не мога да направя нищо докато този Windows е инсталиран и искам да си запазя файловете като не рискувам да изтрия C-то и да не тръгва за това новия хард диск сякаш това е нова конфигуряция и така нататък, но се чудя между ефтин 160 гигабайтов или да изчакам още повече щото и без това ми трябва памет, 1 терабайтов. И остава вечния проблем за windows 7 : постоянното заемане на памет
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.