Премини към съдържанието

Varna70

Потребител
  • Публикации

    26
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за Varna70

  • Титла
    Потребител

Информация

  • Пол
    Жена
  1. Здравейте, Нещо се случи с моя Windows 10 и се наложи да бъде преинсталиран със запазване на файловете и изтриване на злонамерените софтуеъри /според съобщенията, които се показваха на монитора/. Оказва се, че сега нямам Microsoft Office - Word и Excel. Опитвам да намеря откъде да ги изтегля безплатно, но засега без успех. Някой може ли да ме насочи как да изтегля Excel и Word безплатно?
  2. Грешка при покупка - удостоверяване

    Влизам в самото приложение, на което искам да купя разширен достъп, профилът ми е избран, чуквам на "Купувам" и ми излизат тези съобщения за удостоверяване, после за грешка при покупката.
  3. Грешка при покупка - удостоверяване

    Покупката е чрез самото приложение, на което искам да купя премиен достъп. До данните за картата не стигам. Не е игра, а приложение за диагностика на автомобили.
  4. Здравейте, Изтеглих приложение от Google Play Store App и се опитвам да купя премиран достъп. Отварям въпросното приложение с google профила ми, чуквам на "Купувам" за разширения достъп, но първо излиза съобщение, че ще трябва удостоверяване и да вляза с google профила си, давам ОК, а после ме отхвърля с това: "IabResult: User canceled. (Response: -1005: User cancelled)" Някой имал ли е този проблем? Какво според вас може да се направи?
  5. Свързване на устройство с Google account

    Реших този проблем. Излезе, че: С този акаунт не може да се ползва Google Play магазин с браузър, а само чрез Google Play Store App. Там добавих новия акаунт, но възникна нов проблем - при опит за покупка ме отхвърля и показва това съобщение: "labresult: user canceled. (response: -1005: user cancelled)" Нещата са по-сложни и може би трябва да започна нова тема.
  6. Здравейте, Не успявам да свържа Google акаунта си с устройството на Android, за да мога да изтеглям приложения. Прочетох в помощта, че първо трябвало да се изтегли каквото и да е приложение и така устройството щяло да се свърже към акаунта. Само че което и приложение да отворя, излиза "Нямате устройства", а като натисна Install - "Не сте осъществявали достъп до приложението Google Play Магазин (иконата на бялата пазарска чанта) на устройството си с този имейл профил." С друг имейл профил на същия таблет /устройство/ преди са инсталирани програми и игри от Google Play. Някой имал ли е такъв проблем и как може да се разреши?
  7. Смяна на профил в Google Play

    Излиза само новият профил, който ми трябва. Приложението е инсталирано със стария профил и може би затова ми иска неговата парола за плащането. Ако го деинсталирам и инсталирам повторно с новия профил дали ще се реши проблемът? Stamp123.docx
  8. Смяна на профил в Google Play

    Телефон: HTC, IMEI, IMEI SV, номер на софтуеъра: 2.36.11.3 Версия на Андроид: 4.0.3 Не виждам меню с три черти на лаптопа /прикаченият файл/. На телефона се вижда, но не ми е активно... Google Stamp.docx
  9. Смяна на профил в Google Play

    Ето какво се вижда в браузър - в прикачения файл. Това виждам на лаптопа. На смарт фона се вижда същото. В новия профил съм, но като опитам да платя, ми излиза старият... Има ли решение този проблем? Stamp Google Play.docx
  10. Смяна на профил в Google Play

    Здравейте, Имам следния проблем в Google Play: Опитвам се да закупя приложение за Android, но съм забравил паролата за Google профила ми и не мога да извърша плащането без нея. Направих нов профил, добавих го в Google, но в Google Play при опит за плащане ми излиза старият профил. Как да избера новия профил в Google Play? Тази помощ не ми върши работа: Можете да изберете кой профил да използвате с приложенията на Google Play: 1. Отворете приложение на Google Play. 2. Докоснете иконата за меню . 3. Ще видите името и имейл адреса на използвания от вас профил. 4. За да изберете друг, докоснете стрелката за надолу . 5. Докоснете профила, който искате да използвате. Иконата за меню или липсва или не е активна.
  11. "Microsoft препоръчва надстройване на Windows 10"

    Преди да пише, че не съм можела да чистя хронологията на браузър, "McLane" можеше да прочете този мой отговор на негов пост:
  12. Здравейте, От известно време при стартиране на Windows 7 ми излиза съобщение: "Microsoft препоръчва надстройване на Windows 10" Безопасна ли е такава надстройка?
  13. Проблеми с Windows 7

    IExplorer почти не го ползвам, сега изтрих хронологията на Google chrome, но не изглежда да се отваря по-бързо.
  14. Проблеми с Windows 7

    При отварянето на папките няма проблем, но понякога windows explorer се стартира по-бавно. Иначе не съм на ти с компютрите и затова пиша тук.
  15. Проблеми с Windows 7

    Преди да започна: нямам програма cleanmgr, файловете system и application са показани с разширение event log, предполагам, че с бутон старт се показва стартовото меню, но в него няма поле Search.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.