Премини към съдържанието

Valentine

Потребител
  • Публикации

    2
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Valentine

  • Титла
    Новобранец
  1. Здравейте, Анелия Димитрова, Не си спомням дали веднага направих опит да получа нов код след като освободиха номера ми или изчаках 24 часа преди да опитам отново. Но се сещам, че докато опитвах и не ставаше, излезе съобщение, че код може да се изпраща определен брой пъти за 24 часа. Т.е, ако сте направила повече опити, преди да бъде реално отблокиран номера, вероятно сте минали този лимит. Изчакайте 24 часа от последния опит и пробвайте пак. Ако не стане, пишете им отново.
  2. Здравейте, Сблъсках се със същия проблем - непрекъснато ми даваше невалиден код, както от SMS, така и от обаждане. Оказа се, че номера на телефона е попаднал в т. нар. Block list. Писах в Live Chat https://support.viber.com/customer/portal/chats/new?q=Android , откъдето отблокираха номера и след това кода беше приет.
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Този сайт използва бисквитки (cookies), за най-доброто потребителско изживяване. С използването му, вие приемате нашите Условия за ползване.