Премини към съдържанието
15 години Kaldata.com – време е да почерпим! Прочети още... ×

Millena

Потребител
  • Публикации

    9
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

6 Неутрална репутация

Всичко за Millena

  • Титла
    Новобранец
  1. Millena

    Проблем с mail.bg

    Отново аз. Всичко пробвахме, съобщенията продължават. Остава варианта да сменим номера, което наистина не ни харесва. От мейл.бг казват, че нищо не могат да направят (по тяхна справка бил пратен само 1 смс), от Теленор също. Казаха само, че номера, който праща е 7674636, но пише customer service. Прехвърлихме преди около 3 седмици в спам номера, но те пак се трупат, при което телефона започва да се изключва и да прави номера. Интересното е, че съобщения не получаваме в неработните дни, т.е. в неделя няма нито 1, на 3 март също нямаше. Не мога да повярвам, че ние сме единствените хора, на които това се случва и абсолютно никой няма решение на проблема, освен смяна на номера, който майка ми има поне от 15 години. Може би вече нахалствам, но ако някой има някаква идея, моля да пише. EDIT: Сега поисках отново парола на телефона на майка ми, в крайна сметка май ще се окаже, че тези смс-и не са от мейл.бг. Загатката обаче остава от кого ли са и как да ги спрем без смяна на номера.
  2. Millena

    Проблем с mail.bg

    Съобщенията продължават! От Глобул са казали, че не могат да направят нищо, освен да сменят номера, което не ни харесва изобщо като вариант. От мейл.бг отговориха, че са направили справка и към номера бил изпратен само 1 смс, и най-вероятно телефона сам си пращал съобщения. Това изобщо възможно ли е? Телефона да си праща съобщения с различни кодове през няколко минути? Бяхме добавили към спам съобщения, няколко дни беше добре. Майка ми каза. че телефона и вчера се изключил сам 2 пъти, а се се зареждал около 10 часа докато се зареди напълно. Като се прибере ще я накарам да си исталира антивирусна. Дали може да е от телефона наистина, дали може да е вирус, или наистина някакъв бъг в системата? Обмислям варианта отново да потърся код за забравена парола, за да видим дали тогава ще спре. Наистина не знам какво да правим вече...
  3. Millena

    Проблем с mail.bg

    Благодаря ви! Ще и кажа да се свърже утре с тях, а дано от съпорта на мейл.бг благоволят да отговорят.
  4. Millena

    Проблем с mail.bg

    Майка ми е клиент на Теленор.
  5. Millena

    Проблем с mail.bg

    Както споменах, няма конкретен номер. Пише само custom service.
  6. Millena

    Проблем с mail.bg

    Кодовете се пращат от custom service (ако не се лъжа, само знам, че не е конкретен номер). Майка ми добави в спам номера, но съобщенията продължават да пристигат. Н. Чапкънски, мисля че тази регистрация ми е поне от 10 години, а какво съм си мислила тогава... вероятно дори не съм мислила.
  7. Millena

    Проблем с mail.bg

    За mail.bg става въпрос. Регистрацията ми там е доста стара, чак и паролата съм забравила. Но ми се наложи да влезна, е успях, но сега майка ми получава по 100 смс-а на ден, а това вече продължава 3 дни. От съпорта не ми отговарят, а на мен ми е жал, защото не знам как да и помогна.
  8. Millena

    Проблем с mail.bg

    Не е толкоз трудно, защото ако прочетете внимателно ще видите, че съм писала, но не ми отговарят.
  9. Привет! Имах проблем със забравена парола. Понеже живея в чужбина, написах на майка ми номера, тя получи кода и ми го даде. Влезнах си в пощата, смених си паролата и всичко бе както трябва. Проблема е, че майка ми не спира да получава смс-и с кодове, и то за последните 3 дни е получила над 300! Представете си колко изнервящо е това. Смених номера в настройките с друг, но тя продължава да получава смс-и. Пратих имейл на съпорта на мейл.бг, но не ми отговарят, а аз нямам идея какво да правя. Ако някой от вас има - моля да сподели! Благодаря предварително!
  • Разглеждащи в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.