
magare89
Потребител-
Публикации
15 -
Регистрация
-
Последно онлайн
Харесвания
0 Неутрална репутация
Всичко за magare89
-
Титла
Потребител
-
благодаря ти все пак помогна поне с насоки и съвети,аз ще продължавам да търся проблема пък и ще видя какво ще кажат майсторите.
-
радиатора е чисто нов.като купувах водната помпа в комплекта имаше два гумени пръстена (оплътнители) така и не им намерихме място не ги сложихме защото и на старата не видяхме такива.а пък за гарнитурата на главата и самата глава едвали ще ше да издържи 15 хиляди км без да смесва....наи-малкото.
-
добре според теб къде ще е проблема,на пръв поглед няма запушени маркучи,всички те маркучи са горещи.значи водата си циркулира навсякъде.
-
пробвахме на а3 и а6 и от там хвърля яко вода
-
Проверих маркучите не са запушени.Откачих изпарителя на газовата уредба,изолирах радиатора на парното,но от малкия маркуч горе,който влиза в казанчето с вода не циркулира водата.При подаване на газ изхвърля съвсем малко.Може би няма достатъчно налягане,защото като наклоним този маркуч на долу и отворим капачката на казанчето тече,а като затворим капачката и вдигнем до нивото на казанчето няма вода само при подаване на газ изхвърля малко.и стигнахме до извода че някъде се губи налягането.
-
"Като между главата и блока има цилиндри с компресия, водни магистрали и маслени магистрали".точно за тия магистрали си мислим че са запушени
-
това си говорехме днес да го махнем, а ако пак загрява къде да търся проблема
-
добре и със двата термостата колата загрява тоя с дупката може да се кара със здравия загрява много.и затова си мисля че не циркулира правилно. така и така не бях я сменял и реших да я сменя.казаха ми че след време перките на помпата се износвали превъртала и т.н. но се оказа че не беше от нея проблема за жалост.
-
най вероятно това са правели имало е някъде теч и са слагали химии.след като му вкарах един бардал (препарат за почистване на водната система) текна радиатора,бам нов радиатор,помпа (че можело да е от нея) термостат и колата пак загрява.сложих моя с дупката,че трябваше да пътувам,но със спряно парно и на обороти колата пак ЗАГРЯВА .
-
ще проверя всички маркучи кой къде отива,изпаритела ще погледна и него да се надяваме,че там се крие проблема.нещо или някъде спира циркулацията на вода.по мнение на моя майстор малкия кръг не циркулира добре и направо го няма (моя майстор е съседа разбира доста момчето но с едно на ум съм)
-
Само да добавя,че колата е от една година в мен.като я купих веднага и сложих газово И от тогава вече 15 хиляде км е с този проблем.бях в чужбина с нея сега се прибирам и реших да оправя това,но така и не можем да намерим ппроблема. Перката е механична със съединител така ми каза моят майстор.
-
С пробития термостат загрява когато е на обороти и със спряно парно като пусна парното си пада на деветдесет,и в движение пак си държи деветдесет
-
Закачах я на компютъра преди известно време датчика е наред.
-
Температура на таблото,датчика е нов.едвали е от гарнитурата защото не надува. долния маркуч които влиза във радиатора е студен.мисле,че някъде е запушена системата и не прави хубав кръг,защото горния малък маркуч който влиза във казанчето на обороти не хвърля никаква вода като подам газ изхвърля съвсем малко.пак казвам,че термостата е с дупка,а снов термостат загрява още повече.
-
Здравейте за първи път пиша във форум но това е защото съм отчаян вече.Ауди А4 Б5 99г. 1.8 125 к. + Газ.уредба. Та проблема е следния водата загрява,имах съмнения че някъде по системата е запушено (колата е с пробит термостат и пак загрява когато е на обороти в движение се охлажда) мислих че е от водната помпа но не исках да я сменям,сложих препарат за почистване промих я и след няколко дни протече радиатора явно някой го е запушил с някаква химия.смених радиатора, също и водната помпа мислих,че вече всичко ще е ок и сложих нов термостат но уви колата пак загрява,върнах стария термостат,че тря
-
Разглеждащи това в момента 0 потребители
Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.