Премини към съдържанието

Simon K

Потребител
  • Публикации

    3
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

2 Неутрална репутация

Всичко за Simon K

  • Титла
    Новобранец
  • Рожден ден 31 октомври

Информация

  • Пол
    Мъж
  • Град
    Vlas Vegas
  1. За тебе може и да няма, но за мен простото и елементарно действие се превърна в 20-дневна борба, включваща няколко разговора с акаунт мениджърът ми, напразно посещение до магазин в съседно нас.място, писане на няколко мейла и няколко разговора с *88. Разбира се за всичко изброено имам доказателство. Моето мнение е че А1 са най-напредничави на фона на останалите опертори, затова и съм с тях. Истината е че конкретният проблем ме разочарова много, но не и тотално (все още).
  2. Новината е страхотна, нищо че се забавиха цяла година след останалия цивилизован свят. Ползвам А1 от години и съм много доволен от тях, но това беше “до вчера”. Причината за моето разочарование е затрудненията които изпитвам със смяната на 1 стандартна сим с eSIM. Принципно процедурата е изключително проста - вземаш QR кода от оператора и правиш автоматично процеса в телефона като го сканираш. Понеже съм с компания с няколко телефона и персонален акаунт мениджър нещата трябваше да са още по-лесни защото не ходиш до магазина а направо ти праща данните. Тук обаче е изненадата. Вече 20 дена се боря със системата на А1 която ме върти в омагьосания параграф 22. Акаунт мениджърът ми ОТКАЗА СМЯНАТА, ЗАЩОТО ИМА ВЪТРЕШНО РАЗПОРЕЖДАНЕ ЧЕ ТАЗИ УСЛУГА Е САМО ЗА НОВИ КАРТИ ИЛИ КЛИЕНТИ (въпреки че имам договор за още 20 месеца). На сайта на оператора никъде няма указани ограничения за смяната. На *88 също ме уверяват че няма никакви ограничени за смяната и ме пращат в магазините си. Посетих магазина но там комп. им система не позволява да направят смяната защото имат ограничения и промени могат да се правят само от акаунт мениджъра (същия който многократно ми твърди че подмяната е само за нови карти или клиенти). От Службата за Клиенти на А1 все още нямам конкретен отговор на изпратения по мейл въпрос “Има ли ограничения за подмяната на стандартни SIM с eSIM?”. Изводът: Операторът ми прави нововъведения, но по стара българска традиция се старае да припечели по най-долнопробния начин като ме принуди да си взема нова карта с поредните 24 месеца обвързване. Ако някой от А1 случайно чете написаното от мен бих искал да чуете мнението ми, а то е: ИЗЛАГАТЕ СЕ. П.С. От магазина разбрах че ако сте физическо лице няма да имате проблем със смяната. Описаното от мен затруднение касае само юридически лица.
  3. Със сигурност трябва да спазиш 1-месечното предизвестие (и човешките взаимоотношения) защото след неявяване на работа повече от 3-дена работодателя може по закон да направи следното: 1-ва стъпка: да те уволни дисциплинарно, и да разкаже на следващите ти работодатели какъв/ва хубостник/ца си (ако си в голям град може и да ни ти пука от това, но в малък град след 1-2 напускания всички ще те знаят що за стока си). 2- ра стъпка: ще те осъди за причинени вреди поради неспазено предизвестие, като минимума е размера на 1-месечната ти заплата по тр. договор (срока на предизвестието). Повярвай ми че всеки адвокат ще вземе делото му с присърце защото е прекалено лесно да се спечели. В допълнение, понеже най-верояно няма да си платиш присъдената сума в полза на работодателя, то ще те пуснат на съд. изпълнител и задължението ще ти се удвои и ще те преследва във всеки миг на живота ти докато не го изчистиш. Съвет: бъди Човек и поговори с работодателя си, вместо да слушаш "умниците" тук ( на повечето съветите са типични за поведението на ромското население "...какво ти пука не се появявай и толкоз"). Работодателя ти едва ли ще държи някой насила, но трябва да му дадеш шанс да ти намери заместник, все пак това е смисъла на това предизвестие има работни процеси и е разчетена конкретна бройка служители за извършването им. Най-малкото последствие е че натовариш останалите си колеги с несвършената от теб работа. Разбира се всичко това е ако ти пука за останалите. Ако не, прави каквото искаш но бъди готов/ва да си носиш и последствията
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...