Премини към съдържанието

Милена Стоянова

Потребител
  • Публикации

    9
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

8 Неутрална репутация

Всичко за Милена Стоянова

  • Титла
    Новобранец

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Здравейте Моят съвет е да напишете жалба до Комисията за защита на потребителите, като задължително си опишете ситуацията, задължително име, № на договор и прилагате документи. Те са длъжни да проверят случая Ви, не се надявайте на много, но когато те вече се обърнат за проверка към Виваком ,тогава може да Ви обърнат внимание и от Виваком. Аз съм звъняла в кол центровете, нямам идея колко път и попадах все на адски нахални и нелюбезни служителки, докато накрая не попаднах на един младеж, който не казвам че можеше да направи нещо конкретно, но ме посъветва да пиша до всякъде където са посочили в сайта си. Изпращах жалбата си до Виваком почти всеки ден, от Комисията получих по пощата кореспонденцията която са си водили, от която ми стана ясно, че не съм подала жалбата си с необходимата информация, но афекта от моя страна беше много голям. Предполагам и при Вас е така, защото си позволяват безумни своеволия и се чудя на какви курсове за запазване на самообладание изпращат служителите си.....защото за такива неща трябва да ти много яка психиката. За огромно съжаление разбирането което проявяват когато отидете при тях с питане, искане или молба в повечето случай завършва с измама. Поне в моя случай си беше така.Успех.....
  2. Няма нещо което да оправдае подобно отношение и поведение. Фактът че живея в по-малък град накара служителят да реши че може да си позволи нещо подобно, което отговаря на споделеното по горе, че е по преценка на някой, който се е объркал. Това че ме попита дали живея наблизо също, решавайки че няма да се върна. Колкото и с добро да подходи човек, отношението в повечето случай от подобни офиси и места е тъпо и неадекватно. Вчера бях отново в същия офис и една г-ца/г-жа се обръщаше към мен с "миличка". Това кой за какво е дорасъл е спорен въпрос, защото немалка част от българското население се опитва да промени тъпотията и нагласата че с нахалство се успява във всичко. Наемането на необразован и нежелаещ да се образова народ, без "елементарна" ценностна система води до подобни случки. Станахме изключително меркантилни и за пари ще направим всичко..... За огромно съжаление остават все по-нахални и необразовани хора, нали знаете колкото по-прости толкова по-лесно се управляват.
  3. Искам само да добавя че след доста писане на мейли и тормоз от моя страна и подадена жалба към КЗП има положителен резултат относно сметките ми, няма идея дали има санкции за самия служител. Жив и здрав да е, отговорът от КЗП гласи не цитирам буквално, че всичко е поради технически причини....
  4. И това не е гаранция че няма да те врътнат, все пак това е целта явно, четеш, не четеш, бързаш или не. Не може човек нон стоп да е нащрек,че може да бъде прецакан, договорът съм си го прочела преди да го подпиша.....без адвокат. Последващите действия бяха грешка....
  5. И аз не го разбирам, могат да те тормозят звънейки по един милион пъти да си преподпишеш договора или да ти се обаждат за все възможни глупости, но когато трябва да ти обяснят неща свързани с условия написани с малките букви по договор или др. споразумения, защото колкото и грамотен да си има неща за които не се сещаш да питаш, провериш или каквото и там да е, тишина и действия...
  6. Не ми е за парите, искам тези хора да бъдат наказани, дисциплинарно уволнени и показани и когато отново им се случи нещо подобно и през ум да не им мине да действат така...непрекъснато се питаме защо обществото ни се е озлобила, е как да не е като постоянно се намира някой който да се направи на по-хитър и дебелокож дебил, как да се самосъхраниш и да възпитаваш децата да имат доверие и да вярват в доброто в свят пълен с абсурди...
  7. Съжалявам че Ви се е случило, гаранция че ще имам тежка обица за дигиталните подписи, гадното е че нямаше сигнал, като спор или друго за измама...мълчаливо действане, в този момент една жена се разправяше с касиерката че и нея я мотаят от януари и служителката от чието име е пуснато новото ми ДС се изниза и аз реших че е заради караницата, а то явно е било заради мен, практика им е...Питах ги дали ги пращат на някакъв обучителен курс как да мамят и лъжат клиентите си, най -вероятно е получен бонус... Направих го, директно ги питах къде да я подам Писах и на Господари на ефира, толкова бях ефектирана че ако ми беше пред очите не знам какво щях да му направя.... Има всичко написано, в местния офис директно ми казаха сори но няма подадено за телевизията и аз я питам е как и и покзвам документа, ми отивайте си в офиса където сте го подали. И там без звук и стон този младеж направи "нужното" Надали може да усетите идиотското ми състояние в което съм, защото и за секунда не ми мина през акъла че някой може да си позволи подобно нещо...
  8. Искам да споделя случващото се , макар да съм наясно че не съм единствената патила си по един или друг начин от мобилен оператор. През 2016 година сключих договор за мобилни услуги + телевизия на промоция за 2 години, с БТК ЕАД, тази година ми изтичаше договора и реших да го прекратя като знам за едномесечното предизвестие. Офиса на Виваком в гради в който живея беше в ремонт и реших за да не изпусна срока да отида във възможно най-близкият офис в кв.Обеля, гр.София. Говорих с един не ми се иска да го обиждам, но ще му е малко измамник, служител на Виваком. При разговорът потвърждавам прекратяването и на двете услуги че се отказвам, категорично. Налага се да си платя сметката, плащам с карта при което ми се съобщава че ще трябва изчакам 2 часа за да бъде отразено плащането и тогава ще ми дадат Допълнителното споразумение за отказ. Връщам се след казаното време, въпросното лице го няма, дава ми го колежката му. Нито за част от секундата не ми мина през ума че могат по такъв начина да ме врътнат. Девойката ми казва след 27-29.04 да върна приемниците за телевизията. Реших да отида по-рано защото исках всичко да приключи и то в местния офис, служителката ми казва " Оооо, не можем да ги приемем, трябва да изтече срока от 30 дни, който е посочен в документа за отказ" Ок казвам си значи нещата са задвижени, проблем няма. Отивам пак в местния офис на 30.04 и познайте, същата девойка ми казва, съжалявам, но при нас е подадено искане за спиране само на мобилните услуги, сега трябва да пуснем още едно Допълнително споразумение за прекратяване на телевизията и след още един месец Вие ще бъдете "свободна" и аз изпаднах в тих шок....и започвам "ама как като в документа който държа пише отказ и от двете", ми не г-жо при нас фигурира желание само за едното. Дава ми съвет отидете в София, където сте подали искането си и говорете с колегите там, така и правя, директно в офиса в Обеля. Посреща ме същият дрисльо и аз питам какво правим , защо така се случва , каква е станало "ми да г-жо станала е грешка, ама защо аз не съм подписал документа" , върти, суче, казвам не съм фалшификатор и в пълно мълчание ми пуска приемно-предавател протокол за приемниците и тук идва момента на измамата, пуска от името на колежката си отново искане за прекратяване на телевизията, без да каже дума и така ми удължава с още един месец искането, все едно не съм спазила предизвестието и между другите документи с електронните писалки с които се подписва и не виждаш какви ги вършиш се оказва че аз съм подписала всичко. Установявам това когато отивам да платя изравнителна сметка с идея че всичко е приключило и хоп сметката е за телефонни услуги и телевизия в пълен размер активна до 31.05.18г, в пълен размер, без отстъпките които ползвах заради промоцията, които няма и как да съм ползвала без приемници и блокирана карта. Почувствах се като пълна тъпа..... пусна жалба в КЗП, чакам , надявам се да има развитие, и споделям всичко това с идеята повече хора да прочетат и внимават, защото в доверието което проявих бях брутално измамена. Да гледат и искат преди да подпишат, въпреки уверението на каквито и да е служители да прочетат какво подписват.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...