Премини към съдържанието

Marteu

Потребител
  • Публикации

    3
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Marteu

  • Титла
    Новобранец
  1. Това е което ми казаха, пуснал съм оплакване и чакам решение. Има обаче доста странни неща, дето се случват в тази компания 1.Звъня в кол центъра и ми казват, ако колежката им не си признае грешката, няма да има оправия (замислете се как звучи), 2.Първият път още като говорих с кол центъра ми казват, че е грешка и се оправя без проблем на втория ми казват, съжаляваме но нищо не можем да помогнем хахахах ще има и още, но на мен ми е много чудно как така си плащам нещо в продължение на половин година на една цена и след това ми се заявява, че останалата част от договора ще трябва да е двойна?? Имат ли изобщо право така да променят плана?
  2. Естествено, че имам документа, дори на тях си им излиза в системата, че устройството е изчистено... Относно това за служителката, вместо да направи така, че да си плащам само плана(след като вече съм и изплатил у-вото), тя е съставила друг план + 2 год. договор при положение, че още не е изтекъл старият :)))) и сега един вид дължа неустойка за това, че не съм спазил договора.
  3. Здравейте, за да не отварям нова тема ще пиша тук с надеждата някой по-запознат да помага... Проблемът е виваком, без да влизам в много подробности, договорът на ми е Х цена за план + устройство като след половин година редовно плащане ми идва фактура двойно на тази, която трябва да е. Отивам в офиса и ми казват - "Изтекли са ви промоции и ще трябва да плащате тази цена до края на договора" WTF???, питам за да си плащам сумата дето съм си плащал всеки път какво трябва да направя. Офертата беше да си изплатя всички вноски от устройството и от следващият месец плащам по старо му. Приемам и плащам малко нереална сума и се надяам всичко да е ОК... Да ама не хаха.. Служителката е решила да ми смени изцяло договора, като сега излиза, че съм поискал аз смяната и дължа още по-нереална сума, която не смятам да плащам, защото се чувствам адски измамен. След няколко разговора с кол центъра е пуснато оплакване към определения офис, жалба до самата компания. Дотук никаква надежда, освен ако служителката не си признаела грешката и да си плати, което много силно се съмнявам че ще стане. ТА... някакъв съвет, защото ако оставя така нещата другия месец може да очаквам сметка равна на заплатата ми Благодаря предварително.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...