Премини към съдържанието

Ivo Gradeff

Потребител
  • Публикации

    1
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

2 Неутрална репутация

Всичко за Ivo Gradeff

  • Титла
    Новобранец
  1. По тази причина току що Виваком се сдобиха със жалба до КГП: "Абонат съм на Виваком от април 2018г. за мобилна услуга с договор за 2 години, в която са включени 6000МБ интернет. Договорите им са типови и не могат да се променят клаузи в тях от клиента. В моят случай имам клауза в общите условия, когато изтекат мегабайтите на висока скорост (в моят случай-6000), пристига SMS, който предупреждава: "Остават Ви 50МБ на максимална скорост. След изчерпването им ще бъдат заредени допълнителни 100МБ на цена 1лв. За да откажете пакета, изпратете SMS с текст STOP на номер1875. За да заредите друг пакет, посетете data.vivacom.bg" Първо- според мен това е непоискана услуга, защото аз НЕ Я ИСКАМ! При разговор с оператор ми беше обяснено, че това го има като клауза в общите условия на договора ми и аз вече съм го подписал... Идва по- интересното- на 28.12.2018г. в 22:36 часа получавам подобен SMS и след един час- в 23:22 аз изпращам "Stop" на 1875. Въпреки това, на следващият ден 29.12.2018г. в 22:40ч. получавам SMS, който гласи: "100МВ на максимална скорост са успешно добавени". Обаждам се на оператор за обяснение, а те първо ме питат дали съм написал съобщението само с главни букви, т.е. "STOP", иначе системата можело да не го разпознае. Което НЕ Е ВЯРНО, защото 02.11.2018г. изпратих "Stop" и системата ми го прие и не ми бяха добавени 100МВ. След това ми обясниха, че е трябвало ВЕДНАГА да върна отговор на техният SMS. Аз бях се забавил 1 час!!! За мен това е НЕЛОЯЛНА ТЪРГОВСКА ПРАКТИКА! Обясних им, че понякога може да не мога да връщам веднага съобщения- може да шофирам, да не чуя телефона и т.н. И защо въобще да се ангажирам да изпращам съобщения за услуга, която не искам???"
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...