Премини към съдържанието

wertu56

Потребител
  • Публикации

    5
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за wertu56

  • Титла
    Новобранец
  1. Обадих се, казаха ми че трябва да чакам до 30 работни дни за да се вземе решение по жалбата. Но два-три дена след телефонното обаждане парите постъпиха обратно по сметката на ПИБ АД.
  2. По принцип казаха три работни дни. Парите са пратени на банка кореспондент - в случая Дойче банк Лондон, но те оттам нямат информация за кореспондентските сметки на ЦКБ в същата валута тъй като ЦКБ са си ги закрили. При телефонния ми разговор те ми казаха че знаят новите сметки на ЦКБ, но са ги пратили на грешните стари. Когато питах "защо", отговорът беше "поради технически проблем". Парите си седят в Дойче банк Лондон. При телефонния ми разговор казаха че могат да ги върнат обратно на сметката в ПИБ ако аз искам, или да направят трансфер на новите кореспондентски сметки на ЦКБ от Дойче банк Лондон. Уговорката беше в Петък(25.01) да се обади шефката от отдел валутни операции и да се разберем. Но никой не се обади.
  3. Ако "отчислена" означава изтегляне от сметката - ДА изтеглена е. Адвокатът в какво трябва да е специализиран(банково дело ли)? Не незнам дали е меко казано присвояване, аз все пак направих трансфер(от 07.01.2019), но той все още не е извършен.
  4. Става въпрос за 9855 валутни единици. По принцип работят в работен ден но само могат да приемат заявка или да внасяш или теглиш пари в брой. Работите стават през работната седмица от Понеделник до Петък. След моето запитване от ЦКБ ми отговориха: След като писах това и на ПИБ те ми се обадиха по телефона да ми кажат че те са объркали банката кореспондент и че вината е в тях. Проблемът си е в тях, те си го казаха по телефона с мен.
  5. Здравейте, на 07.01.2019 направих трансфер на валута от ПИБ до ЦКБ във валутна сметка във същата валута. Парите така и не пристигнаха във ЦКБ към 18.01.2019, въпреки че трансфера трае 3 работни дни(ползвам онлайн банкиране и за двете банки). От ЦКБ ми казаха че изобщо не е постъпвал трансфер във валута от ПИБ от началото на Януари. Писах жалба на 23.01.2019 по имейл към ПИБ и те ми се обадиха по телефона на следващия ден(24.01)от отдел валутни операции и ми казаха че вината е в тях поради „технически проблем“. Говорихме за това дали могат да пуснат трансфера пак или да си взема парите кеш от каса на банката. Служителката ми каза че в Петък 25.01.2019 ще се обади шефката на отдела да обсъди тя с мен какво ще правим. Така и никой не ми се обади. Аз също ги търсих на номера от който ми звъняха, но никой не ми вдигна. Въпроса ми е мога ли да търся отговорност от ПИБ за закъснелия превод поради „техническия проблем“?
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.