Премини към съдържанието

Биляна Владимирова

Потребител
  • Публикации

    7
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

1 Неутрална репутация

Всичко за Биляна Владимирова

  • Титла
    Новобранец

Последни посетители

Информацията с последните посетители на профила ви е изключена и не се показва на другите потребители.

  1. Ох, пак дървен философ - от 2 седмици обикалям гаражите в региона и видях достатъчно коли ПОД моя бюджет които си вървят на дизел и не - все още не са забранени. Единственото е че евентуално данъка е висок - ама това е за всички дизели включително и най-новия модел 2019, не знам кой EURO вече е. Аз не търся дизел, но ми беше интересно откъде ти дойде идеята. И да, тесла е добра инвестиция - ама за който има какво да инвестира.
  2. Споделила съм същата информация по-рано. Защо да е трудно да караш дизел по тея ширини?
  3. Мерси, това исках да чуя, в крайна сметка се отказах от нея. До господина със заплатата на програмист - няма бюджет, иначе и порше бих си взела, а телефона ми е по-евтин от смартфона на баба ви най-вероятно. Тук стоят по друг начин нещата. Стандартът на живот е висок, и въпреки че взимам повече от средната заплата, искам все пак да спестявам. Данъците също са високи, в Холандия е най-скъпо да имаш автомобил - да сметнем за 3 месеца - 250 евро данък, 150 евро задължителна застраховка, 450 евро гориво, това са 850 евро на 3 месеца, не говорим за поддръжка дори. Отделно данъците изобщо са страшно високи - днес платих 250 евро данък смет/канализация за 3 месеца само! Ако имаш куче - 100 евро данък, тук има данък за всичко. В БГ си е рай ако изкарваш хубави пари - тук и данъците на заплатата са ти 35%, ако взимаш повече от 3-4к на месец са 50%, колкото повече изкарваш - толкова по-малко изкарваш. Така че за първа кола с бюджет 2000 евро (не говорим за смяна на филтри, масло след купуване - 250евро) мисля че са достатъчни за кола която да върви. Ако ми намериш за 2000 евро 2015 ще те черпя най-малкото. Иначе лизинг не е лошо, стига да не се загробваш със суми, който не можеш да плащаш и да се чудиш от какво да спестиш тоя месец.
  4. Купувам я от Холандия и тук ще се кара. Да, така ще стане. Евентуално ще попитам за тест-драйв и ще я закарам в сервиз да я погледат и диагностицират, ако ми откажат значи направо се отказвам да я купувам. Да, има такива цени, с тукашния стандард рядко някой кара стари кола защото това увеличава данъка в пъти. Видях пежо 307 сутринта 2000 година май за 375 евро - изглеждаше добре. За сравнение, средния данък за кола на 3месечие е около 200-300евро. Благодаря за мненията!
  5. Не, това е проблема, че нямаш гаранция. Просто ще мога да си позволя друга евентуално след година. Това ми е първа кола.
  6. Кой клас автомобил е по-добър? Търся малка, градска бензинова кола заради облекчение в данъците, бюджета ми е до 4000лв. Тази ми хвана окото защото изглежда поддържана, утре имам среща в сервиза, мога да погледна документите където пише колко собственика е имала и на колко км е сменяно маслото и изобщо какви поправки са правени по нея. Не разбирам от коли, но идеята е че до 1година мога да я сменя ако има проблеми по нея. Реално ми трябва за 60км в двете посоки до работа.
  7. Здравейте, Опела е Корса, бензинова 1.2 - 16V, 2008 година на реални 270 000км. Много е запазена отвътре, но заслужава ли си да купувам кола на тези километри? Цената е намалена значително на 1600 euro , защото е за смяна на ангренажна верига което струва към 500-600euro (заедно с ролки, обтегач, етц). Карана е на запад, тоест по хубави пътища, и въпреки това заслужава ли си? Евентуално какви по-сериозни проблеми могат да изскочат с двигателя може би и изобщо? Благодаря на отзовалите се!
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...