Премини към съдържанието

Goran Mitevski

Потребител
  • Публикации

    5
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за Goran Mitevski

  • Титла
    Новобранец
  1. Всичко което ми написахте е по същият начин и на лап топа.... Днес удолжих кабела и сложих рутера подалеч от TV-то , но пак същата работа ....... Остана последното да купя друг по-мощен рутер...... но е адски тъпо при положение че плащаме услуга на оператора.
  2. Кабела е прекалено къс, така го бяха оставили строителите на блока. ще трябва да се удължи ама незнам дали няма така да се прецака скороста ....
  3. Вчера Идва поредния техник на Vivacom, за да смени 3-я под ред рутер. Иначе рутера си е Виваконски , пише wifi ruter . Проблема си продължава но една бройка по-рядко прекъсва. имали такива проблеми и с други клиенти и решението било да си купим по-мощен рутер..... Според тях, понеже рутера се намира зад Смарт телевизор , някои модели TV били по някакъв начин отблъсквали сигнала... иначе компютрите са на 2 м разтояние, не са далече. остава да пробвам с друг модел Рутер .... Нямало такава опция (отметка) на тези рутери.....
  4. Здравейте, Не успях да намеря отговор на проблема ми, затова пиша нова тема. От 2-3 седмици имаме проблем с wifi-то вкъщи, но само на лап-топите, изчезва сигнала за 3-4 секунди мн често и след това се появява. Понеже работиме от вкъщи в момента и много често ползваме лап-топите и е адски дразнещо и тъпо. Интернета ни е към Vivacom, идваха 2 пъти сменяха рутера, няколко пъти сменяха настройките, името на рутера, паролата, какво ли не, но проблема все си го има. Утре идват да сложат трет рутер, по различен от предните да видиме дали ще се оправи проблема. Лап-топите (2 бр.) са с Windows 10. Преди бяхме на A1 и не сме забелязали такъв проблем. Ако сте имали подобен проблем, моля да споделите как да го реша. Благодаря предварително!
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×
×
  • Добави ново...