Премини към съдържанието

Miro122

Потребител
  • Публикации

    8
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Постижения на Miro122

Новобранец

Новобранец (2/21)

  • Първа публикация
  • Първа седмица
  • Месец по-късно
  • Една година във форума
  • Разговор за начинаещи

Нови значки

1

Репутация

  1. Ами там е описано, че с всеки месец от датата на закупуване се приспада 1% от цената му. Телевизорът се повреди на 4-та година, което като сметнах грубо прави тази сума. Поне аз така си го обяснявам.
  2. Е те имат предвид, че надвишава сумата за обезщетение, която е 520 лв вероятно.
  3. Не е, аз щях да ида при добър техник, но нали е в "удължена гаранция" и затова бях принуден там да го оставя. И след диагностиката телевизорът остава при тях, а на мен ми дават ваучер. Това е процедурата.
  4. Ами, уж много проблеми имало...и матрицата. Сега дали е така, или не, не мога да кажа, щото като знам какви "експерти" са там, не ми се говори. Уви, те имат договор с Париба. В крайна сметка реших да се възползвам от ваучера и да взема нещо ново. И да, трябва покупката да е от Техномаркет. Харесал съм този - https://www.technomarket.bg/televizor/lg-43um7100-smart-uhd-tv-09173135
  5. Здравейте отново, обещах да пиша като излезе решението за телевизора. Застрахователите отпуснаха ваучер на стойност 525лв, което смятам е добре. Решил съм тоя път да се спра на LG и да не доплащам за ново Sony. Има такива в тоя ценови диапазон с добри параметри. Разбира се всяко ваше мнение по отношение на марка и клас е добре дошло. Оценявам всеки коментар по темата, хубав ден и късмет!
  6. Да, така е. В ПАН Сервиз Велико Търново. Чакам сега писмо от застрахователите да видим каква сума ще отпуснат за новия телевизор. Така е, да. Че ще бъде заменен с нов, ще бъде. Въпросът е, дали ще отговаря на ценовия клас на стария или далеч по-нисък.
  7. Благодаря за отговора. Ако наистина е така, а именно - че предложеният телевизор ще отговаря на ценовия клас на съответния, то тогава ще е чудесно. Дано сте прав. Като получа писмото с решението от застрахователя ще пиша. Sony KDL-40WD650. Не го бях написал щото не сметнах за необходимо. Сега го видях и допълних. Благодаря.
  8. Здравейте, бих искал да попитам следното. Става въпрос за Sony KDL-40W, както работеше изведнъж изчезна картината, звук има( аз и баща ми решихме - подсветка). Та така, понеже все още е в гаранция, удължената от БНП Париба, го изпратихме в съответния сервиз в Търново. 20-на дни по- късно от там казват, че много проблеми имал и не било подсветка, и че ремонта ще е по-скъп от телевизора (950 лв). Искам да питам, дали нещо не си правят схеми от тоя сервиз, понеже са обвързани със застрахователите? Да го поправят и после да го продадат? Защото аз говорих и с професионални техници, при които щях да го занеса, ако не беше гаранционен, и те казват подсветка и ремонт около 100-120 лева. Искам да ви питам какво бихте ме посъветвали, те сега ще ми предложат заменяне на телевизора, но едва ли ще е на стойност 900 лева, вероятно 300-400 максимум, така мисля, не знам какъв процент е обезщетението. Какво е вашето мнение? Благодаря предварително.
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.
×
×
  • Добави ново...

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите Условия за ползване