Премини към съдържанието

terrigal

Потребител
  • Публикации

    3
  • Регистрация

  • Последно онлайн

Харесвания

0 Неутрална репутация

Всичко за terrigal

  • Титла
    Новобранец
  1. Благодаря! Проблемът е решен
  2. Благодаря за съветите. Смених IPто, но трябваше да сменя ръчно обхвата на DHCP от 192.168.1.100 - 199 на 192.168.2.100 - 199 Обаче пак нямам интернет
  3. Здравейте всички, Първо да кажа, че не съм специалист и може би проблемът ми е елементарин, но не можах да намеря решение, затова се обръщам за помощ към вас. Имам ADSL от БТК. Договорът е доста стар и от БТК имам само стария тип модем без рутер. Затова в офиса сме купили преди години този рутер TP Link TL-WR542G. Работеше си нормало, докато реших да го взема назаем за домашната ми мрежа за няколко дни. Записах всички настройки преди да го откача от офиса... В къщи имах проблеми, но в края на краищата тръгна. Междувременно обаче трябваше да го ресетвам до фабрични настройки и сега IPто му е 192.168.1.1 Доколкото разбрах от всичко изчетено по повод на настройките за БТК трябва да сменя това IP на 192.168.2.1. Точно това съм записала и преди да откача рутера от офиса. Но просто не става. Сменя ли IPто в настройките на LAN после не мога да се свържа повече с рутера. Пробвах с обновяване на IP на компютъра след промяната, изключвах тока на рутера, рестартирах компютъра. Няма и няма. Когато ресетвам рутера и го върна на 192.168.1.1 влизам без проблеми, но сменя ли го - край. Моля за някакви идеи. Включително - може ли някак да пусна интернета без да сменям IP на рутера? Благодаря на всички!
  • Разглеждащи това в момента   0 потребители

    Няма регистрирани потребители разглеждащи тази страница.

×

Информация

Поставихме бисквитки на устройството ви за най-добро потребителско изживяване. Можете да промените настройките си за бисквитки, или в противен случай приемаме, че сте съгласни с нашите условия за ползване.